جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور کادرفنی فوتبال نفت و گاز گچساران در مراسم یادبود مرحوم پورحیدری

  براساس این گزارش کرونا نیوز، به همت کانون هوادران استقلال بهمئی شب گذشته مراسم یادبود زنده یاد منصور پورحیدری در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد. این مراسم یاد بود با حضور داریوش یزدی، سرمربی باشگاه نفت و گاز گچساران و از شاگردان منصور پورحیدری به همراه فرازمند و نیک منش از مربیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29393
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

کرونا :

حضور کادرفنی فوتبال نفت و گاز گچساران در مراسم یادبود مرحوم پورحیدری

 

براساس این گزارش کرونا نیوز، به همت کانون هوادران استقلال بهمئی شب گذشته مراسم یادبود زنده یاد منصور پورحیدری در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد.

این مراسم یاد بود با حضور داریوش یزدی، سرمربی باشگاه نفت و گاز گچساران و از شاگردان منصور پورحیدری به همراه فرازمند و نیک منش از مربیان نفت و گاز گچساران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عینعلی حسنی جمال، بانی مراسم و از مربیان فوتبال با عرض خیر مقدم مطالبی در خصوص شأن و جایگاه مرحوم پورحیدری بیان کرد و سپس به معرفی داریوش یزدی مهمان ویژه برنامه پرداخت.

در ادامه دکتر رحمان اکبری، رئیس اداره ورزش و جوانان بهمئی که خود از ورزشکاران رزمی کار در سطح استانی وملی است، در جایگاه قرار گرفت و از نقش و شان مرحوم پورحیدری در جامعه ورزشی مطالبی را بیان کرد.

داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه این مراسم طی سخنانی اظهار داشت:بنده بعنوان شاگرد منصور پورحیدری خوشحالم که به این مناسبت در جمع مردم بهمئی حضور یافتم و از کانون هواداران استقلال بهمئی و بانیان این مراسم تشکر ویژه دارم.

سرمربی اسبق اسقلال اهواز ادامه داد: زنده یاد منصورخان که از چهره های ورزشی استقلال و ملی هست به افتخارات و کارنامه ورزشی جاودانه نشد بلکه به اخلاق ورزشی و منش پهلوانی جاودانه شد ؛پورحیدری از معدود افراد امروزی بود که با تکیه بر ارزش های اخلاقی، سالم زندگی کردند.

وی افزود: مرحوم پورحیدری سالها در تیم ملی، باشگاه استقلال و سایر تیم ها مسئولیت فنی و یا مدیریتی داشتند اما هیچ گاه دچار حاشیه منفی نشدند به همین جهت بزرگان فوتبال ما از جمله علی پروین،علی دائی منصورخان را ستودند.

فوتبالیست سابق باشگاه استقلال ادامه داد: پورحیدری زنده است به جهت اتصاف به صفات حسنه اخلاقی، که امیدواریم نسل جوان به خصوص ورزشکاران سجایای اخلاقی پورحیدری را الگوی خود قرار دهند.

داریوش یزدی افزود:من از دلیری ها، شجاعت ها و سخاوت های مردم شهرستان بهمئی بسیار شنیدم و در طول دوران فوتبالی خود فوتبالیست های بسیاری دیدم که نه تنها اصالتا بهمئی بودند بلکه نام خانوادگی آنان هم بهمئی بود گرچه ممکن است این فوتبالیست خارج از شهرستان بهمئی ساکن باشند اما از بهمئی هستند و انشالله فرصتی پیش بیاید که بتوانیم از استعداد های فوتبالی بهمئی به نحو شایسته ای بهره بگیریم.

وی در پایان با تقدیر از شرکت کنندگان، کانون هواداران استقلال بهمئی و دست اندرکاران این برنامه، گفت: امیدواریم روزی برسد که شهامت تجلیل از بزرگانمان را در زمان حیاتشان داشته باشیم نه پس از مرگشان،

حضور کادرفنی فوتبال نفت و گاز گچساران در مراسم یادبود مرحوم پورحیدری 4

حضور کادرفنی فوتبال نفت و گاز گچساران در مراسم یادبود مرحوم پورحیدری 5

حضور کادرفنی فوتبال نفت و گاز گچساران در مراسم یادبود مرحوم پورحیدری

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi