پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

میزبانی نفتی های گچساران در بازی نوجوانان مشکلی نداشت

  دشتی درگفتگو با سایت باشگاه نفت و گاز گچساران در خصوص اتفاقات پس از بازی نفت و گاز و صنعت نفت آبادان گفت : پس از بازی من به همراه تیم داوری با خودروی داور چهارم به سوی ترمینال گچساران حرکت کردیم و از آنجا هرکس به سمت شهر خود سفر کرد. وی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29385
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

کرونا :

میزبانی نفتی های گچساران در بازی نوجوانان مشکلی نداشت

 

دشتی درگفتگو با سایت باشگاه نفت و گاز گچساران در خصوص اتفاقات پس از بازی نفت و گاز و صنعت نفت آبادان گفت : پس از بازی من به همراه تیم داوری با خودروی داور چهارم به سوی ترمینال گچساران حرکت کردیم و از آنجا هرکس به سمت شهر خود سفر کرد.

وی در خصوص اظهارات شجاعی داور بازی که گفته بود با وانت به سمت شهر خود حرکت کرده اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: این داور در صورتیکه قصد اقامت در گچساران برای بعد از بازی را داشت اگر به من گفته بود با مسئولان باشگاه صحبت می کردم و اقامت ایشان از نظر مسئولان باشگاه نفت مطمئنا ایرادی نداشته است.

ناظر بازی نفت و گاز گچساران و صنعت نفت آبادان گفت : اسکان و پذیرایی و امنیت خوب داوران در گچساران از نکات مثب باشگاه نفت و گاز گچساران طی سالیان گذشته بوده و این موضوع برای همه داوران و ناظران اثبات شده است و بیان این اظهارات در شبکه ملی بسیار تاسف انگیز است.

وی تصریح کرد: وظیفه انتقال داوران و ناظران رقابت ها تا شهر میزبان برعهده باشگاه نیست و باشگاه میزبان تنها وظیفه اسکان ،پذیرایی و امنیت داوران را برعهده دارد که باشگاه نفت در این خصوص مشکلی نداشته است.

دشتی در پایان از همکاری و میزبانی باشگاه نفت و گاز گچساران از داوران و تیم های ورزشی به نحو شایسته در طول برگزاری مسابقه قدردانی کرد.

میزبانی نفتی های گچساران در بازی نوجوانان مشکلی نداشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi