پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مسئولین موظف به بررسی دقیق دلایل وقوع و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار حوادث مشابه و برنامه‌ریزی برای آینده هستند/ تقدیر از خدمات نیروی دریایی در طول دفاع مقدس و تأمین اقتدار کشور در آب‌های بین‌المللی

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه در جلسه هیأت دولت، اقدام مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران را سنجیده و مسئولانه دانست که با پذیرش مسئولیت و عذرخواهی از مردم، استعفا داد. رییس‌ جمهوری همچنین ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی و تمجید از نقش بارز این نیرو در سال‌های دفاع مقدس، خدمات نیروی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29384
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

کرونا :

مسئولین موظف به بررسی دقیق دلایل وقوع و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار حوادث مشابه و برنامه‌ریزی برای آینده هستند/ تقدیر از خدمات نیروی دریایی در طول دفاع مقدس و تأمین اقتدار کشور در آب‌های بین‌المللی

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه در جلسه هیأت دولت، اقدام مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران را سنجیده و مسئولانه دانست که با پذیرش مسئولیت و عذرخواهی از مردم، استعفا داد.

رییس‌ جمهوری همچنین ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی و تمجید از نقش بارز این نیرو در سال‌های دفاع مقدس، خدمات نیروی دریایی را در نخستین ماه‌های جنگ تحمیلی و در طول سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در تأمین اقتدار کشور در آب‌های بین‌المللی مهم و بزرگ دانست.

دکتر روحانی همچنین از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در خلیج فارس از امنیت و منافع ملی پاسداری می‌کنند، تقدیر کرد.

رییس‌ جمهوری در ابتدای سخنان خود با تسلیت ارتحال پیامبر اعظم(ص)، این روزها را ایام سوگواری بزرگ برای مسلمانان توصیف کرد و گفت: سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشأن، غمناک‌ترین روز تاریخ اسلام است، همچنان که بعثت پیامبر مهم‌ترین و تأثیرگذارترین واقعه در تاریخ اسلام است.

دکتر روحانی از سالروز ارتحال پیامبر اکرم(ص) به عنوان روزی یاد کرد که اتصال وحی الهی بین زمین و آسمان قطع شد.

رییس‌ جمهوری همچنین با تسلیت شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی(ع) سبط اکبر پیامبر عظیم‌الشأن(ص ) به عنوان شخصیتی که در مقطع حساس تاریخ اسلام با فداکاری قهرمانانه خویش باعث نجات امت اسلامی شد و همچنین شهادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که بارگاه مبارکشان مایه مباهات ایران و پناهگاه ما ایرانی‌ها و شیعیان است؛ اظهار امیدواری کرد که همه مسلمانان در پیروی از تعالیم پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) و پیمودن راه آنان موفق باشند.

در ادامه جلسه، وزرای راه و شهرسازی، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش کرونا نیوزی از حوادث تلخ تروریستی حله و تصادم قطارها که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را به اطلاع هیأت وزیران رساندند.

عوامل موثر در تدوین قراردادهای نفتی
دنبال کنید

در این گزارش کرونا نیوز، به بررسی دلایل وقوع، اقدامات انجام شده درباره شناسایی پیکرها، رسیدگی به مصدومان و مجروحان و سرکشی به خانواده‌ها و تمهیداتی که برای پیشگیری از اقدامات مشابه انجام شده، اشاره شد.

در ادامه، اعضای دولت ضمن بحث و بررسی در خصوص لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور، تعدادی دیگر از تبصره‌های آن را به تصویب رساندند.

مسئولین موظف به بررسی دقیق دلایل وقوع و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار حوادث مشابه و برنامه‌ریزی برای آینده هستند/ تقدیر از خدمات نیروی دریایی در طول دفاع مقدس و تأمین اقتدار کشور در آب‌های بین‌المللی 3“>

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi