شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد رتبه بیستم اقتصاد مقاومتی کشور را دارد

به گزارش کرونا نیوز ، حسن نوروزی شامگاه چهارشنبه در چهاردهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی افزود: استان در مجموع  بخش های مختلف گزارش کرونا نیوز شده ۱۰۱ امتیاز به دست آورده که پایین بودن امتیازات در چند بخش نیاز به تلاش و کار بیشتری برای ارتقای رتبه استان را طلب می کند. نوروزی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29248
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد رتبه بیستم اقتصاد مقاومتی کشور را دارد

به گزارش کرونا نیوز ، حسن نوروزی شامگاه چهارشنبه در چهاردهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی افزود: استان در مجموع  بخش های مختلف گزارش کرونا نیوز شده ۱۰۱ امتیاز به دست آورده که پایین بودن امتیازات در چند بخش نیاز به تلاش و کار بیشتری برای ارتقای رتبه استان را طلب می کند.

نوروزی با بیان اینکه در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولیدو خروج از رکود استان امتیازی به دست نیاورده است، ابراز داشت: فاصله ثبت نام تا پرداخت تسهیلات رونق تولید مناسب نیست و باید زمان بندی مناسب و سریعتری برای ارائه تسهیلات وجود داشته باشد.

نوروزی گفت: در زمینه واگذاری طرح های عمرانی ۲۴ پروژه شناسایی شده، اما به دلیل عدم فراخوان توسط دستگاه ها و واگذاری امتیاز پایینی کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه استان در زمینه ساختار استانی بیش از ۷۳ امتیاز را به دست آورده است، عنوان داشت: بیشترین امتیازات کسب شده برای استان در زمینه سازمان دهی و اجرا و اقدامات عمومی است.

نوروزی همچنین به کسب امتیاز بسیار پایین در برخی از حوزه های مشخص شده در گزارش کرونا نیوز اشاره کرد و افزود: نیاز است با نگاه کارشناسی و اقدامات لازم جایگاه استان در این زمینه ارتقا پیدا کند.

حسن نوروزی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi