یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جمع آوری ۱۲۰۰ انشعاب غیرمجاز آب/۲۰۰ پرونده قضایی تشکیل شد

به گزارش کرونا نیوز ، سیدعلی لدنی‌نژاد صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بخش عمده این انشعابات غیرمجاز در شهرهای یاسوج و مادوان بودند. وی همچنین با تقدیر از همکاری بی شائبه دستگاه قضایی استان در برخورد قاطع با دارندگان انشعاب غیرمجاز اظهار کرد: طی سه ماه اخیر بیش از ۲۰۰ پرونده برای متخلفان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29231
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

کرونا :

جمع آوری ۱۲۰۰ انشعاب غیرمجاز آب/۲۰۰ پرونده قضایی تشکیل شد

به گزارش کرونا نیوز ، سیدعلی لدنی‌نژاد صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بخش عمده این انشعابات غیرمجاز در شهرهای یاسوج و مادوان بودند.

وی همچنین با تقدیر از همکاری بی شائبه دستگاه قضایی استان در برخورد قاطع با دارندگان انشعاب غیرمجاز اظهار کرد: طی سه ماه اخیر بیش از ۲۰۰ پرونده برای متخلفان تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شد.

لدنی نژاد گفت: شرکت آب و فاضلاب استان بر اساس برنامه مدون و قاطعانه نسبت به  ساماندهی انشعاب‌های غیرمجاز آب اقدام می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار کرد: علاوه بر فعالسازی و تجهیز تیم اتفاقات در شهرهای یاسوج و مادوان، با چهار پیمانکار جدید نیز برای  فعالسازی هرچه بیشتر شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز قرارداد منعقد شد.

وی تاکید کرد: این شرکت و ادارات تابعه عزم خود را برای جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز جزم کرده است.

وی بیان کرد: استفاده غیرمجاز از آب شرب و نصب انشعاب غیرمجاز تجاوز به حقوق شهروندانقانون مدار است و با توجه به خسارت‌هایی که این انشعابات به دنبال دارند در این زمینه هیچ گونه مماشاتی نخواهد شد.

لدنی‌نژاد عنوان کرد: در کنار برخوردهای قانونی  با انشعاب‌های غیرمجاز در این زمینه فعالیت های مختلف فرهنگی در حال انجام است و سعی خواهد شد از ابزارهای مختلف فرهنگی بهره ببریم  تا مردم و شهروندان علاوه بر آگاهی نسبت به وضعیت تولید آب شرب نسبت به استفاده اصولی و قانونی از آب شرب نیز احساس مسئولیت کنند.

کراپ‌شده - لدنی نژاد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi