جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

49 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در گچساران برگزار می شود

سرهنگ نورایی نسب ظهر شنبه‌ در نشست خبری با اصحاب رسانه، برنامه‌ های هفته‌ بسیج در شهرستان گچساران را تشریح کرد. فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه بسیج، ۳۷سال پیش به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل شد، اظهار داشت: این نهاد که از دل مردم ولایت مدار برخواسته در هر زمان که ارزش های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29196
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

کرونا :

49 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در گچساران برگزار می شود

سرهنگ نورایی نسب ظهر شنبه‌ در نشست خبری با اصحاب رسانه، برنامه‌ های هفته‌ بسیج در شهرستان گچساران را تشریح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه بسیج، ۳۷سال پیش به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل شد، اظهار داشت: این نهاد که از دل مردم ولایت مدار برخواسته در هر زمان که ارزش های انقلاب به خطر افتاده پا به میدان گذاشته و از ارزش ها صیانت کرده است.

وی تصریح کرد: برنامه های هفته بسیج سال جاری با رویکرد تبیین نقش بسیج و روحیه انقلابی و با شعار «بسیج انقلابی و خدمتگزار» از ۳۰ آبان ماه تا ششم آذرماه برگزار می شود.

نورایی نسب تجلیل از بسیجیان حوزه‌های مقاومت شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در گچساران و دیگر شهرها، سرکشی از خانواده معظم شهدا و برگزاری یادواره شهدای پایگاهی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و گفت:این برنامه ها در قالب ۴۹ عنوان طی هفته بسیج در شهرها و بخش‌های شهرستان گچساران برگزار می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: بسیج همواره نقش ارزشمندی در اعتلای نظام اسلامی داشته و این نیروی مخلص وارث اصلی فرهنگ عاشورا است.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi