یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی پرداخت شد

به گزارش کرونا نیوز ، داریوش دیودیده صبح شنبه به خبرنگاران گفت: ۲۴۰ میلیارد ریال به ۲۴ واحد صنعتی، ۲۷۰ میلیارد ریال به ۳۷ واحد کشاورزی و ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به ۶ طرح صنعتی پرداخت شده است. وی افزود: همچنین به سه طرح کشاورزی  دومیلیارد و ۳۵ میلیون ریال از محل ۵۴۰

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29186
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

کرونا :

۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی پرداخت شد

به گزارش کرونا نیوز ، داریوش دیودیده صبح شنبه به خبرنگاران گفت: ۲۴۰ میلیارد ریال به ۲۴ واحد صنعتی، ۲۷۰ میلیارد ریال به ۳۷ واحد کشاورزی و ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به ۶ طرح صنعتی پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین به سه طرح کشاورزی  دومیلیارد و ۳۵ میلیون ریال از محل ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به استان پرداخت شده است.

دیودیده اظهار کرد: برای دریافت این تسهیلات ۵۸۹ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی در سامانه بهین‌یاب ثبت نام کرده بودند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های مصوب شده کمیته بررسی ۵۵۴ طرح، طرح‌های مصوب کارگروه استانی و معرفی شده به بانک ۴۴۹مورد، اخذ قرار داد بانکی ۷۹ مورد و مبلغ پرداخت شده به واحدها ۵۴۰ میلیارد ریال بوده که به ۷۰ واحد پرداخت شده است.

وی همچنین گفت: تاکنون ۲۲ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که در کارگروه‌های گذشته مشکلات ۱۰۶ طرح صنعتی مطرح و بررسی شد.

دیودیده عنوان کرد: نشست‌های قبلی این کارگروه ۲۲۶ مصوبه داشت که از این تعداد ۱۶۵ مصوبه اجرایی و حدود ۱۰۰ مصوبه دیگر در دست اجرا است.

وی افزود: بیشترین مورد بررسی شده در این کارگروه تعیین تکلیف بدهی واحدهای صنعتی بوده که ۱۰۶ واحد در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

کارخانه قند یاسوج

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi