جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

داریوش یزدی :آمده ایم که فولاد را حذف کنیم

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز ، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:خوشحال هستم که بازی دوم ما در خوزستان است. از اینکه باشگاه فولاد حریفمان است بسیار خوشحالیم. خوشحالم که تیم های خوزستانی مربیان خوزستانی را به کار گرفته اند. ما در لیگ مان مربی های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29156
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

کرونا :

داریوش یزدی :آمده ایم که فولاد را حذف کنیم

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:خوشحال هستم که بازی دوم ما در خوزستان است. از اینکه باشگاه فولاد حریفمان است بسیار خوشحالیم. خوشحالم که تیم های خوزستانی مربیان خوزستانی را به کار گرفته اند. ما در لیگ مان مربی های خوب خوزستانی زیاد داریم. خوشبختانه روند تیم فولاد قابل قبول است و امیدواریم این روندحفظ شود.

وی افزود: برای باشگاه فولاد قائل هستم و می دانم یکی از باشگاه های خوب در ایران است ما در جام حذفی سطح مان از فولاد پایین تر است و قطعا قابلیت های فولاد از ما بیشتر است اما تیم ما به دنبال پیروزی است. همان طور که در بازی قبلی به خوزستان آمدیم و استقلال خوزستان را شکست دادیم. اکنون با فولاد بازی می کنیم و با تمام احترامی که برای فولاد قائل هستیم آمده ایم که فولاد را حذف کنیم.
سرمربی نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: از شروع مسابقات تیم ما خیلی خوب کار کرده است. نفرات خوبی را جذب کرده و بازیکنان ما تعدادی از آنها از خوزستانی هستند. این استان سرآمد است.،هم در بخش بازیکنان و هم در بخش مربیان. ما یک مشکل در مسابقات داشتیم و این است که بیشتر متوجه فدراسیون است. بعد از هفته دوم یک تیم به لیگ دسته دو اضافه کرد و هنوز برای ما جای تعجب است که چرا این اتفاق افتاده است. مشکل دیگر هم است و آن این است که هر ۴،۵ روز یک مسابقه باید انجام دهیم.
مثلا دیروز یک مسابقه داشتیم و فردا هم یک بازی سنگین تر داریم. برنامه ای که آقایان تنظیم می کنند برنامه خوبی نیست.
یزدی افزود:حدود یک ماه گذشته و ۷، ۸ بازی کرده ایم. این برای ما سخت است. شاید برای تیم های لیگ برتر خوب باشد ولی برای ما سخت است. ما با چالش مواجه شده ایم. بازیکنان مصدوم داریم و امیدواریم بتوانیم مدیریت کنیم. در نهایت ما تیم خوبی داریم و باشگاه دارد تلاش می کند.
امیدواریم تیم ما سربلند باشد.گچساران شهری است که لیاقت دارد تیم هایش در لیگ های بالاتر حضور داشته باشند. 

داریوش یزدی :آمده ایم که فولاد را حذف کنیم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi