جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رها کردن کودکان کار آسیب های اجتماعی زیادی به همراه دارد

به خبر ، حجت الاسلام علی فتح میر محمدی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی استان افزود: برای مقابله با آسیب های اجتماعی، شناسایی و آموزش و حمایت از کودکان کار از جمله برنامه های مناسب این موضوع است. میر محمدی با اشاره به اهمیت توانمند سازی کودکان کار، ابراز داشت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29076
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

کرونا :

رها کردن کودکان کار آسیب های اجتماعی زیادی به همراه دارد

به خبر ، حجت الاسلام علی فتح میر محمدی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی استان افزود: برای مقابله با آسیب های اجتماعی، شناسایی و آموزش و حمایت از کودکان کار از جمله برنامه های مناسب این موضوع است.

میر محمدی با اشاره به اهمیت توانمند سازی کودکان کار، ابراز داشت: آمار دقیق، شناسایی، آموزش و توانمند سازی این افراد، به کاهش آسیب های اجتماعی کمک فراوانی می کند.

وی افزود: آسیب های اجتماعی به صورت جدی کودکان کار را تهدید می کند و این موضوع توجه و آگاه سازی خانواده های آنها نسبت به این تهدیدات را می طلبد.

میر محمدی با بیان اینکه اهمیت سلامت جامعه و خطرات و آسیب های اجتماعی می طلبد که قانون بدون هیچ تعارفی در این زمینه اعمال شود، عنوان داشت: در مرکز استان ستاد جمع آوری متکدیان وجود دارد، و  نیاز است مراکزی با چنین مشخصه ای در دیگر شهرستان ها نیز ایجاد شوند.

کودکان کار

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi