جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخی بانک ها در ارائه تسهیلات رونق تولید مانع تراشی می کنند

به خبر ، مجید محنایی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: همکاری پایین بانک های استان در پرداخت تسهیلات به توسعه و رشد استان ضربه می زند. وی با اشاره به نیاز به ریسک پذیری و به کارگیری تمام ظرفیت ها برای توسعه استان، ابراز داشت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29054
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

کرونا :

برخی بانک ها در ارائه تسهیلات رونق تولید مانع تراشی می کنند

به خبر ، مجید محنایی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: همکاری پایین بانک های استان در پرداخت تسهیلات به توسعه و رشد استان ضربه می زند.

وی با اشاره به نیاز به ریسک پذیری و به کارگیری تمام ظرفیت ها برای توسعه استان، ابراز داشت: در برخی استان های مجاور پرداخت های بسیار خوبی انجام شده است که این مسئله گویای  ضعف  بانک های استان در پرداخت تسهیلات است.

محنایی گفت: روند کند اجرای مصوبات کارگروه توسط بانک ها مشخص است و پیگیری های لازم برای ریشه یابی این موضوع با عزم کامل و نگاه کارشناسی انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: اجرای مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید با جدیت انجام شود.

محنایی با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر می دارد، افزود: تعیین تکلیف و رفع مشکلات واحد های راکد از مؤلفه های مهم و مورد توجه در اقتصاد مقاومتی است.

معاون استاندار همچنین به اهمییت حرکت روبه جلو و توسعه به عنوان نیاز اصلی استان اشاره کرد و گفت: این موضوع همکاری و تلاش تمامی دستگاه های استان را طلب می کند.

مجید محنایی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi