پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دارا بودن کدپستی برای کلیه دامداری و مرغداریها الزامی است

به خبر ، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، عبدالله دکتر بهمنش گفت: براساس ماده ۲ آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی کشور کلیه اماکن پرورش دام و صنایع وابسته به دام باید دارای کد پستی باشند. وی بیان کرد: کدپستی واحد های مرغداری و سایر مراکز پرورش دام در سامانه پایش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29038
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۳۷

کرونا :

دارا بودن کدپستی برای کلیه دامداری و مرغداریها الزامی است

به خبر ، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، عبدالله دکتر بهمنش گفت: براساس ماده ۲ آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی کشور کلیه اماکن پرورش دام و صنایع وابسته به دام باید دارای کد پستی باشند.

وی بیان کرد: کدپستی واحد های مرغداری و سایر مراکز پرورش دام در سامانه پایش و مراقبت از بیماریهای دام ، طیور، آبزیان و زنبورعسل دامپزشکی جهت ارائه خدمات بهداشتی می بایست درج گردد.

بهمنش افزود: در این راستا از اول دیماه سالجاری کلیه خدمات دامپزشکی در قالب سامانه gis منوط به درج کدپستی است و مرغداران با مراجعه به ادارات پست نسبت به اخذ کدپستی محل پرورش خود اقدام و تحویل اداره دامپزشکی مربوطه کنند.

وی تصریح کرد: به لحاظ اهمیتی که دام و فرآورده های خام دامی و دام زنده دارند، از این به بعد بعد گواهی جوجه ریزی و گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل، صرفا با استفاده از کدپستی در مبدا و مقصد صادر خواهد شد.

بهمنش در ادامه افزود: واحد های پرورشی دام و طیور که فاقد کد پستی باشند از تاریخ اعلام شده هیچ گونه مجوزی برای محموله های تولیدی شان به داخل و خارج صادر نخواهد شد.

دامداری

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi