جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهرستان دنا

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از پروژه های سالن و چمن مصنوعی در دست اجرا و احداث در شهرستان دنا بازدید کرد. جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29032
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

کرونا :

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهرستان دنا
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اماکن ورزشی شهرستان دنا 3

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از پروژه های سالن و چمن مصنوعی در دست اجرا و احداث در شهرستان دنا بازدید کرد.
جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان با حضور در شهرستان دنا از نزدیک از روند اجرایی پروژه های نفت بازدید و ضمن تاکید در روند اجرایی و اتمام این پروژها ،خواستار نظارت بیشتر در احداث این مکانهای ورزشی شد .
زمین چمن مصنوعی روستای توتنده با مساحت ۹۸۹ متر مربع و اعتبار۲۵۰ میلیون تومان از محل هدایایی خاص وزارت نفت احداث شد و با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد آماده افتتاح می باشد.
زمین چمن روستای دزک نیز با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان دومین پروژه مورد بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان بود.
این پروژه در زمینی به مساحت ۹۸۹ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در دست احداث میباشد ودر صورت تامین اعتبار لازم در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد .
سالن ورزشی روستای تمنک شهرستان دنا سومین پروژه مورد بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان بود.
سالن ورزشی روستای تمنک با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع نیز از محل اعتبارات هدایایی خاص وزارت نفت در این روستا در دست احداث و ساخت میباشد .این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و در صورت تامین اعتبار لازم در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان در حاشیه بازدید از این پروژه های ورزشی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و پیگیرهای زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت :از محل اعتبارات خاص وزارت نفت ۲۹ پروژه در دو شهرستان بویراحمد و دنا در دست احداث و ساخت می باشد و تاکنون دو پروژه آن افتتاح شده و ما بقی تا پایان امسال در صورت تامین اعتبارات لازم افتتاح و تحویل جامعه ورزش استان خواهد شد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi