پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

سالن 1200 نفری شهر دهدشت 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی سالن ۱۲۰۰ نفری شهر دهدشت خبر داد. جهانبخش ایزد پور در جلسه شورای فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29013
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

کرونا :

سالن 1200 نفری شهر دهدشت 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
سالن 1200 نفری شهر دهدشت 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد 3

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی سالن ۱۲۰۰ نفری شهر دهدشت خبر داد.
جهانبخش ایزد پور در جلسه شورای فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان که در خصوص روند اجرایی پروژه های نفت و ملی ورزش و جوانان استان سخن میگفت خواستار تسریع در روند اجرایی و افتتاح پروژه های هدایای خاص وزارت نفت شد.
مدیر ورزش و جوانان استان در ادامه این نشست که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ضمن تشکر از زحمات مجموعه دفتر فنی و مهندسی اداره کل در اتمام پروژه های هدایای خاص وزارت نفت در دو شهرستان باشت و گچساران،از حمایت های تاجگردون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر نمود.
ایزد پور در خصوص پروژه های وزارت نفت در گچساران بیان گفت :از محل هدایای خاص وزارت نفت در دو شهرستان گچساران و باشت ۲۹ پروژه اختصاص یافت که ۲۷ پروژه آن افتتاح و تحویل جامعه ورزش این دو شهرستان شده و دو پروژه دیگر شامل زمین ورزشی محله لبنان و سالن سرآب بنز نیز در دست اجرا میباشد و در اسرع وقت افتتاح خواهد شد .
این مقام مسئول به روند اجرایی سالن ۱۲۰۰ نفری شهر دهدشت نیز اشاره و گفت :سالن ۱۲۰۰ نفری شهر دهدشت در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در دست اجرا می باشد.
مدیر ارشد ورزش استان ادامه داد:سالن ورزشی ۱۲۰۰ شهر دهدشت مهمترین پروژه در دست اجرا اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان کهگیلویه از محل اعتبارات ملی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در صورت تامین اعتبارات لازم در سال ۱۳۹۶ افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi