جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حالا بگویند استکبار در مقابل لبخند، قدم زدن، کوتاه آمدن و هدیه دادن شما چه کرده است

ابراهیم عباسی مسئول قراگاه بصیرت سپاه استان فارس و مشاوره فرهنگی شهرداری در جمع مردم و دانش‌آموزان گچساران اظهار کرد: نظام استکباری و در رأس آن آمریکا هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی رفتار خود را با ما عوض نکرده و نخواهد کرد، مگر آنکه با زبان خودشان با آن‌ها صحبت کنیم وی ادامه داد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28946
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۲۶

کرونا :

حالا بگویند استکبار در مقابل لبخند، قدم زدن، کوتاه آمدن و هدیه دادن شما چه کرده است

ابراهیم عباسی مسئول قراگاه بصیرت سپاه استان فارس و مشاوره فرهنگی شهرداری در جمع مردم و دانش‌آموزان گچساران اظهار کرد: نظام استکباری و در رأس آن آمریکا هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی رفتار خود را با ما عوض نکرده و نخواهد کرد، مگر آنکه با زبان خودشان با آن‌ها صحبت کنیم
وی ادامه داد: زبان آمریکایی‌ها حرف زدن با قدرت است و لبخند زدن به چهره خبیث سردمداران نظام استکبار جز ذلت و خواری چیزی عاید ما نخواهد کرد.
این مشاوره بیان کرد: در برجام هم هدیه دادید، هم لبخند زدید و هم قدم زدید و از آن سو سیمان در قلب راکتور اراک ریخته شد و قدرت هسته‌ای کشور را معطل و تسلیم کردید.
وی اضافه کرد: حالا بگویند استکبار در مقابل لبخند، قدم زدن، کوتاه آمدن و هدیه دادن شما چه کرده است
عباسی خطاب به آنهایی که مذاکره امام حسین(ع) را در سخنرانی‌های خود مثال می‌زنند، بیان کرد: کسانی که مذاکره امام حسین(ع) با عمر بن سعد را دیدید و یا شنیدند آیا فریاد بلند «هیهات منا الذله» را نشنیده‌اند و سر مبارک آن حضرت را بر روی نیزه‌ها ندیده‌اند.
عضو قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) تبیین کرد: اساس قیام کربلا «هیهات منا الذله» است انقلاب اسلامی با الهام از مکتب عاشورا با شعارهای «نه غربی» و «نه شرقی» توانست پیروز شود و راهی را طی کند که به اذعان تمامی کارشناسان دنیا نشدنی بود.
عباسی متذکر شد: به زیر کشیدن نظام طاغوتی و مقابله با تمام دسیسه‌های آمریکا و اردوگاه غرب تاکنون نه براساس دیپلماسی لبخند و هدیه دادن و قدم زدن به مسؤولان آمریکایی بوده است، بلکه با قدرت اقتدار و از موضع قدرت ایران اسلامی ایجاد شده است.
وی یادآور شد: شاید برخی مسؤولان از استقامت، پایداری و شنیدن حرف خسته شدند؛ این انقلاب و این آب و خاک با خون شهدا آبیاری شده و مردمانش تا پای جان خواهند ایستاد مسعول قراگاه بصیرت فارس توضیح داد: یوم‌الله ۱۳ آبان به همین دلیل یوم‌الله است که مناسک انقلاب اسلامی روز رمی جمرات شیطان بزرگ است.
عباسی تشریح کرد: رمی جمرات شیطان بزرگ در روز ۱۳ آبان توسط دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام، انقلاب دوم نامیده شد و در این روز چهره منحوس آمریکا در اتاق‌های لانه جاسوسی بیرون کشیده شد و هیمنه رژیم آمریکا در روز ۱۳ آبان شکسته شد.
وی عنوان کرد: رژیم آل‌سعود بداند مصداق شجره خبیثه ملعونه است ک رفتارهای زشت و خبیثانه آنها با همکاری با آمریکا روزی را فرا خواهد رساند که این
رژیم با سیلی محکمی از ایران اسلامی روبه‌رو خواهد شد.
مشاوره فرهنگی شهرداری شیراز تأکید کرد: اگر رژیم آل‌سعود مردم مظلوم یمن را مورد آماج حملات هوایی هواپیماهای آمریکایی و اروپایی می‌کند و مظلومانه ملت مقاوم یمن را شهید می‌کند، باید بداند که قهر الهی دامن آنها را فرا خواهد گرفت و این روز چندان دور نخواهد بود.
وی یادآور شد: عزت الهی و راز ماندگاری و ایستادگی، مقاومت و مقابله با استکبار است.
این مسعول ادامه داد: برخی می‌گویند مسیر تعامل و دوستی تعامل سازنده است، تعاملی که صادرات کالاها را تسهیل کند، اما آنچه غرب از ما می‌خواهد چیزی جز وابستگی تمام و کمال ما به دشمن نیست.
این مشاوره فرهنگی تصریح کرد: تعامل‌گرایی با نظام کدخدا محور چیزی نیست جز پذیرفتن قدرت نظام جنگل، در حالی که جامعه انسانی با جامعه حیوانی کاملاً متفاوت است.
عباسی مطرح کرد: تعامل با آمریکا یک غفلت بسیار بزرگ تاریخی است و ملت بزرگ و عزتمند ایران اسلامی هرگز از این اصل غافل نخواهند شد، چراکه میراث‌دار تمدنی کهن و البته با همراه با اسلام مبین هستیم.
وی تصریح کرد: اصل استکبارستیزی یک اصل اساسی است و اصل توحید و کلمه «الله‌ اکبر» و «لا الله الا الله» بزرگترین استکبارستیزی است و مقابله با شیطان همواره باید مدنظر ما قرار بگیرد.
مسعول قراگاه بصیرت استان فارس اظهار کرد: پشت صحنه تمام کودتاهایی که در جهان تاکنون انجام شده، چهره خبیث آمریکا پشت صحنه بوده است و ما باید اینها را به یاد بیاوریم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi