جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مبارزه با استکبار ریشه در ادیان الهی ما دارد

به خبر ، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در جمع راهپیماییان ۱۳ آبان ماه در شهر یاسوج افزود: تنها ما نیستیم که ما می گوییم آمریکا مورد اعتماد نیست و برخی از کشورهای عربی، روسیه، و حتی تعدادی از اروپایی ها نیز عنوان کردند که دولت آمریکا بد عهد است و نمی شود به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28940
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

کرونا :

مبارزه با استکبار ریشه در ادیان الهی ما دارد

به خبر ، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در جمع راهپیماییان ۱۳ آبان ماه در شهر یاسوج افزود: تنها ما نیستیم که ما می گوییم آمریکا مورد اعتماد نیست و برخی از کشورهای عربی، روسیه، و حتی تعدادی از اروپایی ها نیز عنوان کردند که دولت آمریکا بد عهد است و نمی شود به آن اعتماد کرد.

وی عنوان کرد: آمریکا بعد عهد است و حتی به همپیمانانش رحم نمی کند و نمونه آن تصویب کنگره آمریکا برای دریافت غرامت از کشور عربستان برای انفجار های برج های دوقلو در ۱۱ سپتامبر است.

حسینی صدر با بیان اینکه تمامی استکبار به جنگ با اسلام آمده اند، اظهار کرد: آنها می بینند که انقلاب اسلامی تمامی نقشه های آنها را در دنیا نقس برآب کرده است و این این موضوع عصبانی هستند.

امام جمعه موقت یاسوج همچنین با بیان اینکه تشکیل انقلاب اسلامی مبنتی بر مردم سالاری دینی است، گفت: برای به ثمر رساندن این حکومت شهدای خسارت های زیادی داده ایم.

وی درس اول از ۱۳ آبان ماه را پیروی کردن از روحانیت اصیل و انقلابی عنوان کرد و یادآور شد: ما باید از روحانی اصیل همچون امام (ره) و ولی فقیه مقام معظم رهبری تبعیت کنیم که راه را برای ما ترسیم کرده اند.

حسینی صدر تصریح کرد: دولت آمریکا با اسلام و انقلاب مشکل دارد و هرکز دست از سر آن بر نمی دارد.

وی با بیان اینکه هر چه دشمن قوی و امکانات در اختیار داشته باشد روزی شکست خواهد خورد، اضافه کرد: نمونه آن را در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بود که امام(ره) آن را به انقلاب دوم تعبیر کردند.

تصویربرداری RF-۴ با دوربین‌های «سمات» / انهدام اهداف تعیین شده توسط هواپیماهای صائقه و F7
دنبال کنید

وی گفت: تنها اسلام ناب است که می تواند شاخ استکبار را بشکند که همانطور هم می بینیم که انقلاب اسلامی به تنهایی این کار را انجام می دهد.

13 آبان خراسان جنوبی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi