شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مانور پدافند غیرعامل در منطقه گچ بلند شهرستان بهمئ برگزار شد

به منظور چابک سازی سازمان و میزان سنجش و توانائی نیروهای امدادی اداره گاز بهمئی مانور پدافند غیرعامل در منطقه گچ بلند این شهرستان برگزار شد. « روح الله فتحی رئیس اداره گاز بهمئی » ، در این مانور که با حضور ادارات و نهادهای شهرستان بهمئی برگزار شد با بیان اینکه ، پدافند غیرعامل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28900
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

کرونا :

مانور پدافند غیرعامل در منطقه گچ بلند شهرستان بهمئ برگزار شد

به منظور چابک سازی سازمان و میزان سنجش و توانائی نیروهای امدادی اداره گاز بهمئی مانور پدافند غیرعامل در منطقه گچ بلند این شهرستان برگزار شد.

« روح الله فتحی رئیس اداره گاز بهمئی » ، در این مانور که با حضور ادارات و نهادهای شهرستان بهمئی برگزار شد با بیان اینکه ، پدافند غیرعامل به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم خود را در زمینه های مختلف از جمله حوادث احتمالی آماده کنیم گفت: در راستای پدافند غیر عامل تمام دستگاه های اجرایی باید بتوانند در مواقع ضروری و نیاز سریعا وارد عمل شده و از بحران جلوگیری کنند.

vlcsnap-2016-11-02-09h51m55s359

« روح الله فتحی رئیس اداره گاز بهمئی » با بیان اینکه ، هر جامعه ای نیاز دارد که در راستای پدافند غیرعامل آموزش های همگانی را برگزار کند وپدافند غیر عامل باید در تمام طول سال مورد نظر مدیران و برنامه ریزان آموزشی و پژوهشی قرار گیرد افزود : آگاهی رسانی به مردم و شناساندن پدافند غیرعامل به آن‌ها باعث می‌شود که آسیب پذیری در هنگام تهدیدات کاهش یابد.

« سلطانعلی رحمانی فرماندار بهمئی » همچنین با بیان اینکه ، پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه‌ای است که سبب بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری و تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل در مقابل تهدیدات احتمالی می‌شود گفت : تهیه جزوات، تراکت و بروشور در جهت آموزش عمومی و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل و همچنین برگزاری جلسات توجیهی و همایش در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های پدافند غیرعامل در شهرستان بهمئی است.

هدف از برگزاری این مانور افزایش سطح آگاهی عمومی در حوزه های بحران وامنیت ، ایمن‌سازی منابع و زیرساخت‌های ضروری موجود ، حفظ منابع، کاهش آسیب‌پذیری، هم‌افزایی برای جایگزینی منابع، دفاع غیر نظامی، افزایش آستانه تحمل ملی ذکر شد.

نگاهی به جلسه ویژه جوانان در فرمانداری گچساران
دنبال کنید

vlcsnap-2016-11-02-09h51m51s093 vlcsnap-2016-11-02-09h52m23s625 vlcsnap-2016-11-02-09h53m58s828

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi