پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهکیلویه و بویر احمد از اماکن ورزشی شهرستان بویراحمد

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و سایت و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان با حضور در اماکن ورزشی شهرستان بویراحمد از نزدیک از سالنها و استخرهای موجود در این شهرستان بازدید کرد. در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28876
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

کرونا :

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهکیلویه و بویر احمد از اماکن ورزشی شهرستان بویراحمد
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهکیلویه و بویر احمد از اماکن ورزشی شهرستان بویراحمد 3

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و سایت و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان با حضور در اماکن ورزشی شهرستان بویراحمد از نزدیک از سالنها و استخرهای موجود در این شهرستان بازدید کرد.
در این بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان همراه جمعی از مسئولین ستادی اداره کل با حضور در مجموعه های کوثر ،دولت آباد ، علی آباد و کرد لاغری از سالنها و اماکن ورزشی موجود در این مجموعه ها بازدید و خواستار تلاش بیشتر در حفظ و نگهداری این اماکن شد .
ایزد پور در اولین بازدید خود که عصر روز گذشته انجام شد با حضور در مجموعه کوثر بانوان از سالنهای نه دی ،بهار ،سالن های تنیس روی میز ،آمادگی جسمانی و سالن چند منظوره بازدید و ضمن حضور در جمع ورزشکارانی که در این مکانهای ورزشی مشغول تمرین بودند،خواستار رفع مشکلات موجود در تمرینات هئیت های ورزشی شد .
مجموعه ورزشی دولت آباد یاسوج یکی از مکانهای مورد بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان بود.
سالن شهید پایدار ،سالن بوکس ،خانه شطرنج ،خانه ژیمناستیک ،خانه کونگفو ،پایگاه قهرمانی ،استخر شنای دولت آباد ،استادیوم ۱۵ هزار نفری ،خانه تیراندازی از جمله مکانهای مورد بازدید ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان بود.
جهانبخش ایزد پور در حاشیه بازدید از پایگاه قهرمانی ،در جمع قهرمانان و ورزشکارانی که مشغول تمرین بودند از اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و خرید وسایل جدید پایگاه قهرمانی و انتقال به مکان جدید واقع در مجموعه کوثر بانوان شهر یاسوج خبر داد و اظهار امیدواری نمود با انتقال پایگاه قهرمانی و خرید وسایل و تجهیزات جدید مشکل قهرمانان و مدال آوران استان در پایگاه قهرمانی مرتفع خواهد شد .
مجموعه علی آباد یاسوج نیز یکی دیگر از مجموعه های مورد بازدید روز گذشته مدیر کل ورزش و جوانان استان بود.
این مجموعه دارای دوسالن ۳۰۰۰ نفری و چند منظوره می باشد و در اکثر اوقات در اختیار ورزشکاران و اهالی روستای کرد لاغری ،علی آباد است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص سالن ۳۰۰۰ نفری واقع در مجموعه علی اباد شهر یاسوج نیز گفت :سالن ۳۰۰۰ نفری شهر یاسوج یکی از بهترینهای سالن های موجود در ورزش استان می باشد و امکانات مناسب برای برگزاری جشنواره های ورزشی را داراست .
ایزد پور وجود سالن ۳۰۰۰ نفری را مکانی خوب و مناسب برای ورزش استان و شهر یاسوج در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دانست و اظهار امیدواری نمود با حل مشکلات پل سوم یاسوج این سالن به یکی از سالنهای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تبدیل خواهد شد .
نظارت بیشتر بر اماکن ورزشی در تنظیم ساعت تمرینات وِیژه هئیت های استانی و شهرستانی از مهمترین موارد ذکر شده در این بازدید ها بود .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi