شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۴۹۰ میلیارد ریال کمک مالی و تسهیلات به شهر دوگنبدان اختصاص یافت

به خبر ، مجید محنائی پیش از ظهر سه شنبه رد جمع خبرنگاران افزود: براساس مصوبه هیات وزیران در جلسه مورخ پنجم آبانماه سال جاری، این مبلغ برای نوسازی، احداث زیرساخت ها، آوار برداری، پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و مدیریتی در شهر دوگنبدان هزینه خواهد شد. وی بیان کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال این اعتبار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28874
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

کرونا :

۱۴۹۰ میلیارد ریال کمک مالی و تسهیلات به شهر دوگنبدان اختصاص یافت

به خبر ، مجید محنائی پیش از ظهر سه شنبه رد جمع خبرنگاران افزود: براساس مصوبه هیات وزیران در جلسه مورخ پنجم آبانماه سال جاری، این مبلغ برای نوسازی، احداث زیرساخت ها، آوار برداری، پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و مدیریتی در شهر دوگنبدان هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال این اعتبار به صورت کمک بلاعوض برای نوسازی باقی مانده سه هزار واحد مسکونی (هر واحد ۶۰ میلیون ریال) و ۱۰۰میلیارد ریال آن برای احداث زیر ساخت ها در مناطق آسیب پذیر و فرسوده اختصاص داده شد.

محنائی اظهار کرد: همچنین ۷۰ میلیارد ریال برای هزینه های آوار برداری، پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و مدیریتی در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: در مجموع یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای نوسازی، سه هزار واحد به ازای هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال با ضمانت زنجیره ای و کارمزد پنج درصد و طول دوران مشارکت مدنی و اقساطی ۱۵ سال هزینه و پرداخت خواهد شد.

مجید محنایی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi