جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۲۰فقره پروانه بهره برداری صنعتی درکهگیلویه و بویراحمد صادر شد

به خبر ، دارا  فرامرزی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پروانه  ها در زمینه های غذایی، پلاستیکی وکانی غیر فلزی در این استان صادر شده است. وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ رشد تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی صادره، نسبت به مدت مشابه سال قبل، بعد از مناطق آزاد اروند،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28864
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

کرونا :

۲۰فقره پروانه بهره برداری صنعتی درکهگیلویه و بویراحمد صادر شد

به خبر ، دارا  فرامرزی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پروانه  ها در زمینه های غذایی، پلاستیکی وکانی غیر فلزی در این استان صادر شده است.

وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ رشد تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی صادره، نسبت به مدت مشابه سال قبل، بعد از مناطق آزاد اروند، قشم، چابهار و استان بوشهر، در رتبه پنجم قرار دارد.

وی افزود: این استان به لحاظ رشد سرمایه گذاری صنعتی نسبت به مدت مشابه سال قبل در رتبه دوازدهم و به لحاظ رشد اشتغال ایجاد شده صنعتی نسبت به مدت مشابه سال قبل ، در رتبه دهم کشور قرار گرفته است.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان همچنین گفت: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ رشد پیش بینی سرمایه گذاری جوازهای تاسیس صادره در رده سوم کشور قرار گرفت.

وی افزود: به لحاظ رشد پیش بینی اشتغال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز در رتبه نهم کشور قرار گرفتیم.

فرامرزی اظهارکرد: طی ۵ ماهه ابتدای امسال در استان ۳۹ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه بیش از ۲۰هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۲۲۹ نفر صادر گردیده است.

وی افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۳۵۹ درصد در پیش بینی سرمایه گذاری و ۱۰۵ درصد در پیش بینی اشتغال صورت گرفته است.

فرامرزی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه، ۶۰  فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۶۵۵ نفر، در زمینه های مواد غذایی و آشامیدنی، صنایع پتروشیمی، شیمیایی، پلاستیکی و کانی غیر فلزی در این استان صادر گردیده است.

خطیب زاده: پیام ایران به آمریکا روشن است، به جامعه جهانی برگرد
دنبال کنید

شهرک صنعتی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi