شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استکبار جهانی به دنبال نابودی تفکر اصیل اسلامی است

به خبر ، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌ صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج افزود: نیت شوم استکبار جهانی از بین بردن انقلاب  اسلامی است و رهبر انقلاب همیشه با بیانات خود که برخواسته از متن قرآن است فرمودند که علت مخالفت آمریکایی ها با ایران اسلامی مسلمان بودنمان نیست بلکه این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28794
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

کرونا :

استکبار جهانی به دنبال نابودی تفکر اصیل اسلامی است

به خبر ، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌ صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج افزود: نیت شوم استکبار جهانی از بین بردن انقلاب  اسلامی است و رهبر انقلاب همیشه با بیانات خود که برخواسته از متن قرآن است فرمودند که علت مخالفت آمریکایی ها با ایران اسلامی مسلمان بودنمان نیست بلکه این است که ما از آنها تبعیت نمی کنیم.

وی با اشاره به ۱۳ آبان بیان کرد: امت ایران باید مواظب استکبار جهانی باشند و در روز ۱۳ آبان بازهم فریاد استکبار ستیزی سر دهد.

امام جمعه موقت یاسوج اظهار کرد: بیداری اسلامی موجود در منطقه دشمن را برای رسیدن به توطئههای شوم آنان ناکام گذاشته و به شدت دنبال توقف موج و نهضت ایجاد شده بیداری اسلامی هستند و برای انحراف در بیداری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

وی تصریح کرد: بیداری اسلامی متوقف نشده و این درحالی است که کشورهای استکبار با مثال های خود مثل کشور لیبی می خواهند که وانمود کنند بیداری اسلامی در کشورها متوقف و منحرف شده است.

حسینی صدر بیان داشت: تنها راهی که آمریکا بتواند به ایران اسلامی آسیب برساند، نفوذ است و از هیچ راه دیگر از جمله جنگ، کودتا نمی تواند و براین اساس باید مراقب نفوذ دشمن بود.

وی افزود: استکبار جهانی هرگز از نفوذ دست‌بردار نیستند و به همین دلیل وقتی از موضوع کودتا و برخورد نظامی مایوس شده‌اند این راه را برگزیده‌اند.

وی همچنین با اشاره به چهارمین سالروز در گذشت آیت الله العظمی ملک حسینی گفت: همه ما با حضور خود در چهارمین سالگرد آیت الله ملک حسینی(ره) دین خود را ادا می کنیم.

حسینی صدر

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi