چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکیه بر نظام مالیاتی از راهبردهای اصلی اقتصاد مقاومتی است

به خبر ، آیت الله ملک حسینی عصر چهارشنبه در جمع مدیران امور مالیاتی استان افزود: این راهبرد اقتصادی با شفاف سازی مالی که زیربنای سلامت نظام مالیاتی است، عملیاتی می شود. وی با بیان اینکه شفاف سازی مالیاتی خود مستلزم اعتماد سازی دو سویه بین شهروندان و دستگاه مالیاتی استان است، تصریح کرد: داشتن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28778
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

کرونا :

تکیه بر نظام مالیاتی از راهبردهای اصلی اقتصاد مقاومتی است

به خبر ، آیت الله ملک حسینی عصر چهارشنبه در جمع مدیران امور مالیاتی استان افزود: این راهبرد اقتصادی با شفاف سازی مالی که زیربنای سلامت نظام مالیاتی است، عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه شفاف سازی مالیاتی خود مستلزم اعتماد سازی دو سویه بین شهروندان و دستگاه مالیاتی استان است، تصریح کرد: داشتن وحدت رویه در برخورد قانونی با بنگاههای اقتصادی و اصناف از عوامل مؤثر در تمکین شهروندان به امر مالیات است.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: مجموعه مالیاتی استان باید با احترام و عاری از هرگونه تبعیض با استفاده از بخشودگی‌های قانونی در جهت جلب رضایت هم استانیها تلاش کند.

وی افزود: از سویی دیگر شهروندان نیز باید با صداقت در خود اظهاری درآمد و تمکین به امر مالیات در پرداخت دین خود به کشور جدی باشند.

نماینده ولی فقیه در مجلس شورای اسلامی اقدام به فرار مالیاتی را امری نکوهیده و ناشایست عنوان کرد و افزود: برای جلوگیری از این نوع مفاسد اقتصادی، باید برخورد با متخلفین دانه درشت، در اولویت کار قرار گیرد.

حضرت آیت الله ملک حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط خاص اقتصادی در  استان  تاکید کرد: منابع و تسهیلات بانکی باید در اختیار افراد متعهد و شایسته قرار گیرد تا با فعالیت سالم و صادقانه اقتصادی و با ایجاد اشتغال و حفظ ثروت عمومی، به رونق و توسعه استان کمک کنند.

آیت الله ملک حسینی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi