جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری ۱۰۰ برنامه مختلف در کنگره ملی شهدای استان

به خبر ، سردار یدالله بوعلی بعدازظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از کمیته های ۲۱ گانه کنگره ملی شهدای استان افزود: خوشحال هستم که با برگزاری این کنگره دین خود را به شهدا ادا کردیم. وی با بیان اینکه شهدا عزت و افتخار آفریدند،  اظهار داشت: در برگزاری کنگره شهدا هر وقت کاری روی زمین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28745
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

کرونا :

برگزاری ۱۰۰ برنامه مختلف در کنگره ملی شهدای استان

به خبر ، سردار یدالله بوعلی بعدازظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از کمیته های ۲۱ گانه کنگره ملی شهدای استان افزود: خوشحال هستم که با برگزاری این کنگره دین خود را به شهدا ادا کردیم.

وی با بیان اینکه شهدا عزت و افتخار آفریدند،  اظهار داشت: در برگزاری کنگره شهدا هر وقت کاری روی زمین مانده بود شهدا دست ما را گرفتند و عزت مندانه این اجلاسیه باشکوه برگزار شد.

وی با بیان اینکه مردم ما قدرشناس هستند و باید قدر این نعمت را بدانیم، تصریح کرد: هر وقت و در این هر صحنه ای که نیاز شد این مردم ولایت مدار حضور یافتند و در کنگره ملی شهدا حضورشان حماسه ساز بود.

دبیرکل کنگره ملی شهدای استان با بیان اینکه بچه های استان ظرفیت های خوبی در برگزاری کارها و همایش های بزرگ دارند، یادآور شد: برگزاری کنگره ملی شهدای استان این ظرفیت ها را به صورت ملموس بروز داد.

سردار یدالله بوعلی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi