جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۹ سامانه خدمات الکترونیک ثبت احوال در استان فعالیت می کنند

به خبر ، محمدعلی تقوی پیش از ظهر دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: همگام باکشور زیرساخت های ارائه خدمت توسط ۹ سامانه خدماتی در استان فراهم شده است. تقوی عنوان داشت: گسترش ارتباطات مجازی وفضای تبادل اطلاعات این موضوع را می طلبد که با دقت وضریب امنیت بالا، به ارائه خدمات به صورت الکترونیک بپردازیم. تقوی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28731
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

کرونا :

۹ سامانه خدمات الکترونیک ثبت احوال در استان فعالیت می کنند

به خبر ، محمدعلی تقوی پیش از ظهر دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: همگام باکشور زیرساخت های ارائه خدمت توسط ۹ سامانه خدماتی در استان فراهم شده است.

تقوی عنوان داشت: گسترش ارتباطات مجازی وفضای تبادل اطلاعات این موضوع را می طلبد که با دقت وضریب امنیت بالا، به ارائه خدمات به صورت الکترونیک بپردازیم.

تقوی اضافه کرد: ثبت بهتر وقایع، دسترسی راحت تر به خدمات، سهولت درارتباط وصرفه جویی درزمان وهزینه از مزایای ارایه خدمات به صورت سامانه ای وهوشمند است.

تقوی با اشاره به اهمییت ثبت وقایع حیاتی عنوان داشت: تعداد ولادت های ثبت شده در شش ماهه اول سال ۹۵در مهلت قانونی برابر با۸۴۶۱واقعه بوده که این میزان حاکی از ثبت ۹۹.۵درصدی ولادت درمهلت قانونی دارد.

وی افزود: در ۶ماهه اول ۹۵تعداد۱۳۳۶واقعه وفات در مهلت قانونی ثبت شده، که این میزان از ثبت ۹۸.۳درصدی وفات در مهلت قانونی دارد.

تقوی از ثبت ۲۶۰ولادت چند قلویی زایی در شش ماهه اول ۹۵خبر داد وگفت: از این تعداد ۱۲۱واقعه دوقلو وشش واقعه سه قلو است.

شناسنامه

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi