پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فشردگی مسابقات لیگ دسته دوم فرسایشی است

  براساس این خبر ، داریوش یزدی در خصوص شکست تیمش برابر تیم سپهر نقش جهان در جمع خبرنگاران  گفت : در روزی که می توانستیم حداقل با یک امتیاز به گچساران برگردیم بازی را واگذار کردیم  و مستحق شکست نبودیم. یزدی در ادامه گفت : بازیکنان هر چه توان داشتند به کاربردند  ، از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28635
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

کرونا :

فشردگی مسابقات لیگ دسته دوم فرسایشی  است

 

براساس این خبر ، داریوش یزدی در خصوص شکست تیمش برابر تیم سپهر نقش جهان در جمع خبرنگاران  گفت : در روزی که می توانستیم حداقل با یک امتیاز به گچساران برگردیم بازی را واگذار کردیم  و مستحق شکست نبودیم.

یزدی در ادامه گفت : بازیکنان هر چه توان داشتند به کاربردند  ، از عملکرد فنی آنها رضایت دارم و  موقعیت های خوبی روی دروازه نقش جهان ایجاد کردند که در مهمترین آنها توپ بازیکن ما با بدشانسی به تیرک خورد.

وی تصریح کرد : در طول جریان مسابقه سوار بر بازی بودیم و تیم سپهر نقش جهان باوچود اینگه  اینکه در خانه خودش بازی می کرد ولی با یک بازی تدافعی چشم به ضدحملات داشت و در طول جریان بازی تیم نفت گچساران تیم برتر میدان بود.

یزدی ضمن تقدیر از همراهی هواداران طرفدار تیم نفت گچساران اظهار داشت : شرمنده هوادارانی شدیم که به اصفهان آمده بودند و امیدواریم در بازی های آینده با نتایج خوبی که کسب می کنیم باعث خوشحالی آنها شویم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در پایان از بی برنامگی فدارسیون فوتبال گله مند بود و بیان کرد : در طول ۲۶ روز باید ۶ بازی انجام دهیم که این فاصله زمانی بین مسابقات لیگ دو به هیچ عنوان مناسب نیست و فشار زیادی بر تیم های لیگ دو تحمیل می شود

فشردگی مسابقات لیگ دسته دوم فرسایشی  است

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi