چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس هیأت کونگ‌فو کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رئیس هیأت کونگ‌فو کهگیلویه و بویراحمد با حضور نایب رئیس فدراسیون انتخاب شد. چهل و دومین مجمع انتخابی هیأت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، مدیرکل ورزش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28607
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

کرونا :

رئیس هیأت کونگ‌فو کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
رئیس هیأت کونگ‌فو کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد 3

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رئیس هیأت کونگ‌فو کهگیلویه و بویراحمد با حضور نایب رئیس فدراسیون انتخاب شد.
چهل و دومین مجمع انتخابی هیأت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای این مجمع در یاسوج برگزار شد.
کاندیداهای ثبت‌نامی برای این مجمع چهار نفر بودند که دو نفر آنها قبل از برگزاری مجمع انصراف دادند و مجمع با حضور دو نفر از کاندیداها (محسن رحیمی و مهدی عبداللهی) برگزار شد.
پس از برگزاری انتخابات و جمع‌آوری آرا از ۱۷ رأی ماخوذه، ۱۱ نفر به مهدی عبداللهی و ۶ نفر به محسن رحیمی رأی دادند.
در پایان این مجمع حکم مهدی عبداللهی به مدت چهار به عنوان رئیس هیأت کونگ‌فو کهگیلویه و بویراحمد توسط نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تصویب و به وی اعطا شد.
گفتنی است ریاست هیأت کونگ‌فو کهگیلویه و بویراحمد طی چهار سال گذشته بر عهده رحیم مرادیان بود.
کهگیلویه و بویراحمد ۴۶ هیأت ورزشی در رشته‌های مختلف دارد که تاکنون ۴۲ مجمع انتخاباتی این هیأت‌ها با حضور رئیس یا نایب رئیس‌ فدراسیون‌ها برگزار و رئیس آنها مشخص شده است.

 نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در این جلسه از وجود بیش از ۱۵۰ هزار کونگ‌فوکار در سراسر کشور خبر داد و گفت: مدیریت در باشگاه‌ها باید به صورت فراگیر انجام شود.
محسن باقرزاده در مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فو در یاسوج، اظهار کرد: ورزش کونگ‌فو تاکنون جزء ورزش‌های همگانی آورده می‌شد.
نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با اشاره به اینکه تعداد کونگ‌فوکاران کهگیلویه و بویراحمد از یک هزار و ۲۲۹ نفر در سال ۹۳ به ۳۵ نفر در سال ۹۵ تقلیل یافته است، افزود: اگرچه ممکن است لیست بیمه ارسال شده به فدراسیون دقیق نباشد اما به هر حال تعداد آنها کمتر شده است.
وی، به رتبه کهگیلویه و بویراحمد در ورزش کونگ‌فو اشاره کرد و گفت: رتبه ورزش این استان در کشور ۳۰ است و تنها سیستان و بلوچستان بعد از آن قرار دارد.
این مسؤول ادامه داد: این در حالی است که در سال‌های گذشته رتبه این استان در بخش بانوان سوم و در بخش آقایان رتبه چهارم را داشت.
وی از باشگاه‌ها خواست مجدداً آمارگیری کرده و لیست واقعی تعداد کونگ‌فوکاران را به فدراسیون بفرستند.
این مسؤول اضافه کرد: همین آمار نادرست باعث شده تا تعداد ورزشکاران این رشته در فدراسیون نیز غیرواقعی باشد.
باقرزاده با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار کونگ‌فوکاران در سراسر کشور وجود دارد، گفت: بر اساس آمار بیمه‌ای حدود ۷۶ هزار نفر در سامانه ما ثبت شده است.
نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با عنوان اینکه هدف فدراسیون نظم و انسجام دادن در کار هیأت‌های ورزشی است، یادآور شد: باید رئیس هیأت‌ها به ویژه این استان تلاش کرده و کونگ‌فو این منطقه را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانند.
وی، کونگ‌فو را از رشته‌های اصیل ایرانی عنوان کرد و بیان داشت: با وجود اینکه ورزش‌هایی مانند چوگان، اسب‌سواری یا تیراندازی جزء ورزش‌های اصیل ایرانی است اما ما در این رشته‌ها رتبه‌های جهانی نداریم.
این مسؤول، اضافه کرد: این در حالی است که طبق آمار و نوشته‌های رسیده از گذشته، ایران از حدود ۴ هزار سال پیش ورزش‌هایی شبیه المپیک برگزار می‌کرد.
باقرزاده با تأکید بر اینکه باید مدیریت فراگیر در باشگاه‌ها اجرا شود، گفت: نباید تنها یک سبک را مورد توجه قرار داد بلکه باید به همه سبک‌ها به صورت یکسان نگاه کرده و همه را توسعه دهیم.
 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi