پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شش نفر از کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات ملی مهارت اعزام می شوند

به خبر خبرنگارمهر، فرج الله راد شامگاه سه شنبه درنشست خبری افزود: درمرحله شهرستانی ۲۰۱نفر و در مرحله استانی ۳۵نفر برتر به رقابت پرداختند که ازاین تعداد شش نفر برتر به مسابقات ملی مهارت اعزام می شوند. راد با بیان اینکه این مسابقات از دوم آبان ماه به مدت چهار روز در کرج برگزار می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28581
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

کرونا :

شش نفر از کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات ملی مهارت اعزام می شوند

به خبر خبرنگارمهر، فرج الله راد شامگاه سه شنبه درنشست خبری افزود: درمرحله شهرستانی ۲۰۱نفر و در مرحله استانی ۳۵نفر برتر به رقابت پرداختند که ازاین تعداد شش نفر برتر به مسابقات ملی مهارت اعزام می شوند.

راد با بیان اینکه این مسابقات از دوم آبان ماه به مدت چهار روز در کرج برگزار می شود، ابرازداشت: نفرات برتر مسابقات کشوری مهارت به رقابت های جهانی راه می یابند.

وی بیان کرد: هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت باهدف شناسایی نخبگان مهارت کشور، استفاده از ظرفیت جوانان مهارت آموخته کشور، کسب تجارب حرفه ای، تبادل اطلاعات فنی، گسترش رقابت های سالم، کشف وپرورش استعدادهای جوان، ایجادانگیزه درجوانان ، معرفی استعدادهای برتر به کارآفرینان و اعزام و معرفی نخبگان این عرصه به مسابقات برون مرزی انجام می شود.

راد درپایان گفت: این مسابقات در ۲۹رشته درسطح ملی برگزارمی شود که برحسب کسب امتیازات ورودی، شرکت کنندگان استان با کسب امتیازات لازم درشش رشته وبا شش شرکت کننده به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات ملی مهارت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi