چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح چمن مصنوعی گندیخوری در هفته تربیت بدنی و ورزش

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح چمن مصنوعی گندیخوری با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.جهانبخش ایزد‌پور با بیان این خبر در گفتگو با سایت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28549
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

کرونا :

افتتاح چمن مصنوعی گندیخوری در هفته تربیت بدنی و ورزش
افتتاح چمن مصنوعی گندیخوری در هفته تربیت بدنی و ورزش 3

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح چمن مصنوعی گندیخوری با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.
جهانبخش ایزد‌پور با بیان این خبر در گفتگو با سایت ورزش استان با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: برنامه‌های را در هفته تربیت بدنی و ورزش که از ۲۶ مهرماه الی ۲ آبان امسال استان برگزار می‌شود در نظر گرفته‌ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های که در هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در یاسوج و دیگر شهرستان‌های برگزار می‌شود.
وی گفت: این برنامه‌ها دو حوزه ورزش و جوانان برگزار می‌شود که برنامه فرهنگی و ورزشی و عمرانی در این ایام پیش‌بینی شده است.
این مسؤول تصریح کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی، برگزاری مسابقات دارت و تیراندازی از برنامه‌های هفته تربیت بدنی در استان است.
وی دیدار با خانواده معظم و ایثارگران، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه شهر یاسوج و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این هفته پروژه‌های افتتاحی را هم داریم که که افتتاح چمن مصنوعی روستای گندیخوری با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی یکی از این پروژه‌ها است.
ایزدپور بیان کرد: ۲۹ پروژه ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا از محل اعتبار خاص وزارت نفت در حال اجرا است که در حال حاضر پنج پروژه افتتاح شده است.
وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان تلاش می‌کند که همانند سال‌های گذشته در هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه‌های متنوعی شامل مسابقات ورزشی و افتتاح پروژه‌های ورزشی در استان اجرا شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi