پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خیلی سوخته‌اند، بسوزید و بمیرید

سیداحمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران از برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی ابراز رضایت کرد. به گزارش قانون، خاتمی در این باره گفت: امسال مردم متدین خیلی نگران فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا بودند، البته حق داشتند که نگران باشند مبادا حرمت‌شکنی شود، اما محبه‌الحسین(ع) کار خودش را کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28514
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

کرونا :

خیلی سوخته‌اند، بسوزید و بمیرید

سیداحمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران از برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی ابراز رضایت کرد.

به گزارش قانون، خاتمی در این باره گفت: امسال مردم متدین خیلی نگران فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا بودند، البته حق داشتند که نگران باشند مبادا حرمت‌شکنی شود، اما محبه‌الحسین(ع) کار خودش را کرد. هیچ حرمت‌شکنی که نشد، بماند، ورزشگاه هم یکپارچه عزادار شد، من دعاگوی همه کسانی هستم که این صحنه را آفریدند، نهضت سیدالشهدا(ع) را صادر کردند.

یکی از روزنامه‌های سعودی که خیلی این روزها لجن پراکنی می‌کنند در رابطه با بازی فوتبال ایران و کره جنوبی، نوشت که «هواداران ایرانی ورزشگاه آزادی را به مکانی مذهبی تبدیل کرده بودند که به جای سر دادن شعارهای فوتبال، فریادهای یاحسین سر دادند آن ها پرچم سیاه در دست داشتند و لباس سیاه پوشیده بودند، هواداران ایرانی به جای اینکه مثل هواداران فوتبال رفتار و شادی کنند، آیین دینی و مذهبی خود را در ورزشگاه به جای آوردند» معلوم می‌شود که خیلی سوخته‌اند، بسوزید و بمیرید.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi