پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری کلاس‌های مربیگری انجمن‌های ورزشی در استان‌های سراسر کشور

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری کلاس‌های مربیگری ویژه انجمن‌های ورزشی با حضور مدرسین خارجی در تمامی استان‌های کشور خبر داد. عبدالحسین دلداده‌ مهربان در مجمع انتخاباتی انجمن‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28326
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

کرونا :

برگزاری کلاس‌های مربیگری انجمن‌های ورزشی در استان‌های سراسر کشور
برگزاری کلاس‌های مربیگری انجمن‌های ورزشی در استان‌های سراسر کشور 3

به خبر سایت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری کلاس‌های مربیگری ویژه انجمن‌های ورزشی با حضور مدرسین خارجی در تمامی استان‌های کشور خبر داد.
عبدالحسین دلداده‌ مهربان در مجمع انتخاباتی انجمن‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: روسای هیات‌ها باید تلاش کنند با تعامل مطلوب با اداره کل و دیگر دستگاه‌ها مشکلات و معضلات ورزش را حل کنند.
وی با اشاره به اینکه تجهیزات و امکانات مورد نیاز ورزش‌های تحت پوشش این فدراسیون بسیار پرهزینه و در کشور نیز تولید نمی‌شود، گفت: در این خصوص سعی کرده‌ایم تفاهمنامه‌ای با صنعتگران و تولیدکنندگان انعقاد و آنها را جذب کنیم.
این مسؤول جذب و بکارگیری صنتعگران و تولید کنندگان داخلی را عاملی جهت کمک به پیشرفت این ورزش دانست و بیان کرد: با جذب تولیدکنندگان سعی داریم امکانات و تجهیزات مورد نیاز انجمن‌های ورزشی را در داخل کشور تولید و در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.
دلداده‌ مهربان، با بیان اینکه فدراسیون برنامه‌های خوبی برای پیشرفت ورزش در نظر دارد، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری را از دیگر برنامه‌های خاص فدراسیون در راستای پیشرفت ورزش عنوان کرد.
وی از حضور مدرسان خارجی در این کلاس‌ها خبر داد و گفت: تاکنون این کلاس‌ها با حضور مربیان چند استان برگزار شده است و در تلاشیم تا این گونه کلاس‌ها را در دیگر استان‌های کشور نیز برگزار کنیم.
این مسؤول برگزاری کلاس‌های آموزشی را عامل مهمی در توسعه ورزش کشور بیان کرد و یادآور شد: برای پیشرفت در هر کاری باید مربیان مجرب و کاری در آن کار تربیت و به کار گرفته شود.
سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشی، با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ورزشکاران توانمندی در همه رشته‌ها دارد، گفت: باید این ظرفیت‌ها شناسایی و جهت توسعه ورزش استان آنها را حمایت و پرورش داد.
وی تعداد انجمن‌های این ورزش در سراسر کشور را ۱۷ انجمن با بیش از ۴۰ در رشته ورزشی عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز رشته‌های تحت پوشش خود را فراهم کنیم.
دلداده‌ی مهربان با تاکید بر جذب اسپانسر جهت کمک به هیات‌های ورزشی توسط روسای هیات‌ها، گفت: اعتبارات دولتی کفاف هزینه‌های هیات‌ها را نمی‌دهد و برای تامین هزینه‌های ورزش باید سعی در جذب اسپانسر کنیم.
این مسؤول استفاده از ظرفیت خیرین را از دیگر عوامل موثر در کمک به پیشرفت ورزش بیان کرد و گفت: باید با تعامل خوب و مطلوب خود زمینه حضور خیرین جهت کمک به هیات‌های ورزشی را فراهم کنیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi