جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور و اعضای مجمع انتخاب شد. مجمع انتخاباتی انجمن‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مدیرکل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28291
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

کرونا :

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور و اعضای مجمع انتخاب شد.
مجمع انتخاباتی انجمن‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای این مجمع در یاسوج برگزار شد.
در این مجمع ۶ نفر به عنوان کاندیدای ریاست هیأت انجمن‌های ورزشی ثبت‌نام کرده بودند که چهار نفر از آنها انصراف و دو نفر در مجمع انتخاباتی حاضر شدند.
حسن برزگر و حمید کرمی دو کاندیدای مجمع انتخاباتی انجمن‌های ورزشی استان بودند که در ابتدای جلسه حمید کرمی انصاف خود را اعلام و آن را کتباً به دبیر فدراسیون ارائه داد و مجمع با تنها کاندیدای خود (حسن برزگر) کار را ادامه داد.
این مجمع با حضور یک کاندیدا و ۱۵ نفر عضو در حضور دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
پس از جمع‌آوری و شمارش آراء، از ۱۵ رأی مأخوذه هر ۱۵ نفر به حسن برزگر رأی داده و حکم وی به مدت چهار سال در سمت رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی توسط دبیر فدراسیون تصویب شد.
حسن برزگر سرپرست هئیت انجمن ورزشی استان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع به تشریح عملکرد چهار ساله قبلی خود پرداخت و بروز رسانی امکانات، توسعه تعامل با ادارات استان، برگزاری ۴۸۳ مسابقه استانی و شهرستانی، ۹۷ اعزام به مسابقات کشوری، برگزاری ۵۸ اردوی درون و برون‌استانی، گرفتن ۱۸ میزبانی کشوری برای استان، اجرای ۴۱ برنامه رادیویی و برگزاری جشنواره ورزش‌های هوایی برای نخستین در کشور را از مهم‌ترین فعالیت‌های خود ذکر نمود و خواستار حمایت و توجه بیشتر به این هئیت در جهت ارتقای ورزش استان شد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi