جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای 273 برنامه فرهنگی ،ورزشی و عمرانی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از اجرای ۲۷۳ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد. جهانبخش ایزد پور در جلسه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28190
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۳:۴۹

کرونا :

اجرای 273 برنامه فرهنگی ،ورزشی و عمرانی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان
اجرای 273 برنامه فرهنگی ،ورزشی و عمرانی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از اجرای ۲۷۳ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
جهانبخش ایزد پور در جلسه شورای اداری کارکنان ورزش استان ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران باوفایش ،خواستار حضور و مشارکت مدیران و معاونین و کارکنان در برنامه های و مراسمات دهه محرم شد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه از برگزاری برنامه و مسابقات فرهنگی و ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در مرکز استان و شهرستانها و بخش های استان خبر داد و خواستار حضورگسترده و مشارکت جامعه ورزش در این ویژه برنامه ها شد.
ایزد پور با اشاره به برنامه های این ایام افزود:در هفته ی تربیت بدنی و ورزش که از ۲۶ مهرماه الی ۲ آبان ماه هر ساله در کشور و استان برگزار می شود و در استان ما و شهرهای استان نیز این برنامه ها اجرا و برگزار خواهد شد .
مدیر ارشد ورزش استان از برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی و ورزشی در دو حوزه ورزش و جوانان خبر داد و افزود :۲۷۳ برنامه فرهنگی و ورزشی و عمرانی در این ایام پیش بینی شده است و امیدوارم همانند سالهای گذشته درهفته ی تربیت بدنی و ورزش برنامه های متنوعی شامل مسابقات ورزشی و افتتاح پروژه های ورزشی در استان برگزار و اجرا شود.
این مقام مسئول به اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی اشاره و برگزاری همایش پیاده روی خانواده ،برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف ورزشی ،برگزاری مسابقات دارت ،تیرانداری ویژه پرسنل و کارکنان اداره کل ،دیدار با خانواده معظم و ایثارگران ،حضور جامعه ورزش استان در گلزار شهدا و تجدید میثاق و عطر افشانی قبور مطهر شهدا ،دیدار با امام جمعه شهر یاسوج و نماینده محترم ولی فقیه در استان را مهمترین برنامه های پیش بینی شده در هفته ی تربیت بدنی و ورزش ذکر نمود و خواستار حضور و مشارکت روسا و نایب رئیسان و جامعه ورزش در این برنامه ها شد.
جهانبخش ایزد پور به افتتاح پروژه های عمرانی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش نیز اشاره و از افتتاح چمن مصنوعی روستای توتنده خبر داد و بیان داشت:از محل اعتبار خاص وزارت نفت ۲۹ پروژه ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا در دست اجرا و احداث میباشد و تاکنون پنج پروژه افتتاح شده ومابقی تا پایان سال جاری افتتاح و تحویل جامعه ورزش استان خواهد شد.
ایزد پور ضمن تشکر از عنایت و پیگیری نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا افزود:در هفته ی تربیت بدنی و ورزش و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی پروژه چمن مصنوعی روستای توتنده با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi