جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جایگاه شایسته ورزش همگانی استان کهگیلویه بویراحمد در کشور

  به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از کسب رتبه شایسته ورزش همگانی استان در کشور خبر داد. مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر در جلسه شورای اداری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28095
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

کرونا :

جایگاه شایسته ورزش همگانی استان کهگیلویه بویراحمد در کشور

 

جایگاه شایسته ورزش همگانی استان کهگیلویه بویراحمد در کشور 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از کسب رتبه شایسته ورزش همگانی استان در کشور خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر در جلسه شورای اداری ورزش استان که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ،به نقش و جایگاه ورزش همگانی اشاره و خواستار مشارکت کلیه دستگاههای اجرایی در توسعه ورزش همکانی شد .
مدیر ارشد ورزش استان به برگزاری همایش برگزار شده در هفته ی گذشته در شهر یاسوج با حضور پنجاه هزار نفری اشاره و گفت :طبق اظهارات ریاست فدراسیون ورزش همگانی کشور در این همایش ،ورزش همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد در بین هئیت ورزشهای همگانی کشور جزو چهار هیئت برتر در دو سال گذشته قرار دارد و این امر زمینه تلاش بیشتر مسئولین هئیت ورزش همگانی استان برای رسیدن به جایگاه اصلی در کشور خواهد شد .
جهانبخش ایزد پور در ادامه توسعه ورزش همگانی ،توسعه زیر ساخت های ورزش همگانی و توسعه مدیریت مبتنی بر برنامه ریزی محوری ،پژوهش کاربردی و آموزش اثر بخش در ورزش همگانی را خواستار و بر هماهنگی و ساماندهی و تعامل بیشتر با سایر دستگاههای دولتی و غیر دولتی در جهت استفاده از توانمندی و پتانسیل بالقوه در امر ورزش همگانی تاکید نمود.
ایزد پور شناسایی موانع توسعه ورزش همگانی ،روستایی و عشایری وارایه پیشنهادات موثر در توسعه ورزش همگانی را خواستار و بر برنامه ریزی و نظارت به منظور تامین زمینه های مشارکتی حامیان مالی خیرین و ساماندهی امور در زمینه توسعه ورزش همگانی و روستایی و عشایری تاکید نمود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi