جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهایی پور:گلم تقدیم به مردم گچساران و پدر عزیزم

براساس این گزارش ، کوشا بهایی پور مهاجم گلزن تیم نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار باشگاه نفت در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت : در مسابقه دیروز بازیکنان تیم زحمات زیادی کشیدند و عملکرد فوق العاده ای داشتند ، دفاع بی نقص انجام دادیم و گلی که من زدم نتیجه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28088
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷

کرونا :

بهایی پور:گلم تقدیم به مردم گچساران و پدر عزیزم

براساس این گزارش ، کوشا بهایی پور مهاجم گلزن تیم نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار باشگاه نفت در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت : در مسابقه دیروز بازیکنان تیم زحمات زیادی کشیدند و عملکرد فوق العاده ای داشتند ، دفاع بی نقص انجام دادیم و گلی که من زدم نتیجه زحمت همه بچه ها بود و این گل  را به مردم خوب گچساران و پدر عزیزم تقدیم می کنم.

بهایی پور تصریح کرد: با توجه به اینکه کادرفنی ما آنالیز خوبی از تک تک بازیکنان استقلال خوزستان داشتند توانستیم نقاط قوت این تیم را خنثی کنیم و از راه نقاط ضعف این تیم به گل برسیم و با دست پر به گچساران برگردیم .

مهاجم گیلانی تیم نفت گچساران در خصوص هواداران گچسارانی  که به اهواز رفته بودند اظهار داشت : از اینکه هواداران نفت وگاز به استادیوم غدیر اهواز امده بودند تعجب کردم و در طول بازی با شور و هیجان خاصی ما را تشویق کردند که جا دارد همین جا از تک تک آنها تشکر کنم و امیدوارم هر چه زودتر محرومیت تماشاگران خونگرم هوادار باشگاه تمام شود تا شاهد حضور آنها در استادیوم شهدای نفت گچساران باشیم .

بهایی پور در خصوص جدایش از تیم نفت امیدیه گفت: در تیم امیدیه روزهای خوبی را پشت سرگذاشتم و از مسئولین گرفته تا مردم به من خیلی محبت کردند و من نیز آنها را خیلی دوست داشتم که متاسفانه بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدم و به همین خاطر از تیم نفت امیدیه جدا شدم و امیدوارم مسئولان تیم امیدیه این مسائل را درک کنند .

وی ادامه داد: کادرفنی فصل قبل تیم نفت امیدیه تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام دادند و  علی رغم اینکه شایستگی آنها بیشتر از سطح لیگ دو  و لیگ یک بود متاسفانه فوتبال کشور ما به گونه ایی شده است که باید بعضی از مربیان با دانش یک فصل بدون تیم باشند.

مهاجم سرعتی تیم نفت و گاز گچساران در پایان گفت : امیدوارم در این فصل عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم به لیگ برتر برسم تا آروزی پدرم را برآورده کنم و او را خوشحال کنم.

بهایی پور:گلم تقدیم به مردم گچساران و پدر عزیزم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi