جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کاپیتان استقلال خوزستان به نفت گچساران پیوست

براساس این گزارش ،  عبدالهادی خنیفر با قراردادی یکساله پس از جدایی کامل از تیم فوتبال استقلال خوزستان به تیم لیگ دسته دومی نفت و گاز گچساران پیوست. این بازیکن اهوازی تا پایان فصل جاری لیگ دسته دو ، تیم نفت و گاز گچساران را همراهی خواهد کرد. این بازیکن باتجربه که سابقه بازی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27918
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

کرونا :

کاپیتان استقلال خوزستان به نفت گچساران پیوست

براساس این گزارش ،  عبدالهادی خنیفر با قراردادی یکساله پس از جدایی کامل از تیم فوتبال استقلال خوزستان به تیم لیگ دسته دومی نفت و گاز گچساران پیوست.

این بازیکن اهوازی تا پایان فصل جاری لیگ دسته دو ، تیم نفت و گاز گچساران را همراهی خواهد کرد.

این بازیکن باتجربه که سابقه بازی در لیگ برتر فوتبال کشور را در فصل گذشته در کارنامه خود دارد در ترکیب نفتی های گچساران بازی خواهد کرد.

خنیفر باتجربه در اواسط فصل گذشته لیگ برتر در شرایطی که کاپیتان اول شاگردان عبدالله ویسی بود در یک بازی دوستانه دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و ادامه فصل را از دست داد اما در پایان فصل و بعد از طی کردن روند بهبودی خود در ترکیب تیم استقلال خوزستان به میدان رفت و به همراه آبی پوشان خوزستانی به قهرمانی در لیگ برتر دست یافت و در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر برد.

این بازیکن خوش تکنیک و جنگنده اهل شهرستان شوش ، قابلیت بازی در چندین پست از جمله بعنوان هافبک بازیساز و وینگر دو جناح و همچنین مهاجم کاذب را دارا است.

جذب عبدالهادی خنیفر در آستانه بازی دو تیم استقلال خوزستان و نفت و گاز گچساران از لحاظ شرایط روحی و روانی تاثیر مثبتی بر عملکرد پسران نفت گچساران برجای خواهد گذاشت و شاگردان داریوش یزدی با انگیزه مثال زدنی تمام توان خود را برای ارائه   دیداری در سطح بالا با حریف لیگ برتری خود در بازی روز جمعه به کار خواهند گرفت.

کاپیتان استقلال خوزستان به نفت گچساران پیوست

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi