جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت گچساران با پیام مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت نفت و گاز گچساران با پیام مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد. با حضور کامبیز باغبان رئیس امور بهره وری، تحول اداری و کارآفرینی شرکت ملی نفت ایران،ابراهیم منصورنژاد مدیرمنابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران،وجمعی از مدیران نفت در جنوب و گچساران،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27814
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

کرونا :

دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت گچساران با پیام مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت نفت و گاز گچساران با پیام مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.
با حضور کامبیز باغبان رئیس امور بهره وری، تحول اداری و کارآفرینی شرکت ملی نفت ایران،ابراهیم منصورنژاد مدیرمنابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران،وجمعی از مدیران نفت در جنوب و گچساران، دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به منظور تجلیل از۲۲۰نفر فعالان عرصه نظام مشارکت برگزار شد.
امین محمدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران دراین آیین با اشاره به نقش نظام مشارکت در صنعت نفت، اظهار کرد: امروز نقش نیروهای انسانی شایسته، خلاق، توانمند و کارآفرین در موفقیت‌ سازمان‌های برتر، امری انکارناپذیر است.
وی با بیان اینکه از جمله موفق‌ترین سیستم‌های جدید مدیریتی در جهان امروز، نظام مشارکت است، تصریح کرد: اجرای نظام مشارکت کشورها علاوه‌ بر افزایش بهره‌وری و کیفیت، نقش مهمی در جهت تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی در صنعت نفت کشور دارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اجرای نظام مشارکت را راهکاری مهم در راستای خودکفایی ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهارداشت:یکی از نظام های پویا که نقش مهمی در توسعه انسانی دارد نظام مشارکتی می باشد.
محمدی به ویژگی های نظام مشارکت پرداخت و گفت : در این سیستم بدون در نظر گرفتن مسولیت سازمانی تمام نیروهای سازمان می توانند در راستای کمک به سازمان و شکوفایی شرکت در یک رقابت سالم در کنار یکدیگر به اقتصاد کشور کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد:تلاش ما بر این است که در سال اقتصادمقاومتی ،اقدام و عمل که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، بتوانیم در نظام مشارکت و در کنار هم نگاه ویژه‌ای به آینده صنعت نفت گچساران داشته باشیم.
در این مراسم پیام مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب توسط مدیرمنابع انسانی مناطق نفت خیزجنوب قرائت شد.
ارائه۴۸۴۰۰پیشنهاد توسط کارکنان نفت گچساران در زمینه نظام مشارکت
دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت در اجرای طرح نظام پیشنهادهای کارکنان تاکنون ۹هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال سود و صرفه اقتصادی داشته است.

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت خیر مدرسه ساز بانو رضاقلی زاده
دنبال کنید

_dsc0151

درادامه این مراسم علی نارکی دبیرنظام مشارکت نفت گچساران افزود: با ایجاد نظام مشارکت در این شرکت از سال ۱۳۸۰ تاکنون بیش از ۴۸ هزار و ۴۰۰ پیشنهاد از سوی کارکنان ارائه شده است.
وی بیان کرد: نظام پیشهادات ، ابزاری برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی همراه با رویکرد فرهنگی در صنعت نفت است.
نارکی ابراز کرد: کارکنان و کارگران شرکت نفت گچساران در سال گذشته بیش از چهار هزار و۵۰۰ پیشنهاد به نظام مشارکت این شرکت ارایه دادند که از این تعداد ۱۹۷ مورد مصوب و ۸۹ پیشنهاد اجرا شد.
دبیر نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، صرفه اقتصادی حاصل از نظام پیشنهادات درسال گذشته را افزون بر دو هزار و ۳۴۹ میلیاردریال اعلام کرد.
وی گفت: نظام مشارکت نظامی تغییر یافته از نظام سنتی به شمار می رود که گسترش آن در مدیریت های خرد و کلان از اهمیت ویژِه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: کارکنان و کارگران این صنعت می توانند با ارائه طرح و پیشنهادات متعدد موجب سود و صرفه اقتصادی برای این شرکت شوند.
وی افزود: سیستم مدیریت در نظام مشارکت به گونه ای طراحی شده که تمام کارکنان و افراد شاغل در یک شرکت یا سازمان با تشکیل کارگروه های تخصصی در رشته های خاص نظرات و پیشنهادهایی را ارائه می دهند.
نارکی تجلیل از فعالان عرصه نظام مشارکت را، راهکاری مناسب برای ایجاد انگیزش درمیان کارکنان اعلام کرد و گفت: امید است باهمدلی ومشارکت کارکنان وخا نواده های آنان بتوانیم گام های بهتری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل برداریم.
رئیس امور بهره وری، تحول اداری و کارآفرینی شرکت ملی نفت ایران: کارکنان شرکت نفت گچساران پیشرو در نظام مشارکت هستند
ارائه ۱۲۰۰۰ پیشنهاد از سوی کارکنان شرکت ملی نفت ایران در یکسال گذشته در زمینه نظام مشارکت
کامبیزباغبان رئیس امور بهره‌وری تحول اداری و کار آفرینی شرکت ملی نفت ایران گفت: عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نظام مشارکت‌ها در سطح شرکت ملی نفت ایران و جنوب قابل قبول و موفقیت‌آمیز است.
به گزارش روابط عمومی نفت و گازگچساران :کامبیز باغبان ظهرامروز در آیین تجلیل از برترین های نظام مشارکت این شرکت در گچساران در سالن آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: دستاوردهای عظیم شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای نظام مشارکت مطلوب بوده که این امر با همکاری کارکنان و مدیران ارشد آن محقق شده است.
وی تصریح کرد: حرکت و سرعت در هر سازمانی، مستلزم حمایت مسئولان ارشد آن سازمان است که در همین زمینه عملکرد مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابع آن مثبت و قابل قبول بوده است.
کامبیز باغبان بر لزوم تغییر نگرش مدیران صنعت نفت نسبت به نظام پیشنهادها و همچنین لزوم شناخت و به کارگیری شایستگی های فردی و سازمانی تاکید کرد و گفت: در مجموع استقرار نظام پیشنهادها در سود و صرفه جویی مالی، مشارکت نیروی انسانی و زمان صرف شده برای انجام وظایف کاری موثر بوده است.
رئیس امور بهره وری، تحول اداری و کارآفرینی شرکت ملی نفت ایران از نصب نرم افزار نظام پیشنهادهای شرکت ملی نفت ایران خبر داد و گفت : با خرید و نصب و راه اندازی این سیستم در سه ماه تابستان به زودی این سیستم راه اندازی می شود.
باغبان با بیان اینکه در یکسال گذشته کارکنان شرکت ملی نفت ایران۱۲۰۰۰پیشنهاد را ارائه داده اند افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در زمینه نظام مشارکت در میان شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران ، برتر می باشد.

دکتر خادمی :آموزش و پرورش زیرساخت توسعه جوامع است /دولت در زمینه برجام موفق عمل کرده است
دنبال کنید

بنظام پیشنهادات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سال گذشته در دوازدهمین همایش و ششمین جشنواره نظام پیشنهادها براساس ارزیابی های سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دبیرخانه دوازدهمین همایش و ششمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها ، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مفتخر به دریافت تندیس برنز و چند تقدیرنامه شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi