پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با راه اندازی پایگاه قهرمانی استاندارد، استعداد های ورزشی استان بهتر دیده می شوند

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، جهانبخش ایزد پور در دیدار با جمعی از روسای هئیت های ورزشی استان راه اندازی پایگاه قهرمانی استاندارد در استان را عامل شکوفایی و رشد وتوسعه ورزش استان ذکر کرد. در این جلسه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27812
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

کرونا :

با راه اندازی پایگاه قهرمانی استاندارد، استعداد های ورزشی استان بهتر دیده می شوند
با راه اندازی پایگاه قهرمانی استاندارد، استعداد های ورزشی استان بهتر دیده می شوند 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، جهانبخش ایزد پور در دیدار با جمعی از روسای هئیت های ورزشی استان راه اندازی پایگاه قهرمانی استاندارد در استان را عامل شکوفایی و رشد وتوسعه ورزش استان ذکر کرد.
در این جلسه که با حضور تعدادی از روسای هئیت های استانی در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ،ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از تلاش روساء و نایب رئیسان هئیت های استانی در کسب عناوین قهرمانی ،بر ورزش پاک ،معنوی و معرفتی و مبارزه با فساد در ورزش تاکید کرد.
مدیر ارشد ورزش استان به واریز مبلغ دو میلیارد و هفتصد و هفت میلیون تومان از محل هدایای خاص وزارت نفت برای تکمیل ۲۸ پروژه استانی و تجهیز هئیت های استانی خبر داد و از حمایت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
ایزد پور به برگزاری مزایده کلیه اماکن ورزشی استان طبق ضوابط و مقررات قانونی در سال ۱۳۹۵ تاکید و افزود:تاکنون ۴۱ مکان ورزشی طبق تشریفات مزایده واگذار شده و امید میرود باقی اماکن طبق ضوابط و مقررات واگذار شود.
جهانبخش ایزد پور به اعزام های تیم های استان به رقابتهای قهرمانی کشور نیز اشاره و از اعزام تیم های ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در سال جاری خبر داد و از روسای هئیت های استانی خواست در اعزام تیم های ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور تلاش و جدیت نمایند.
این مقام مسئول به برگزاری اردوی تیم های ملی در استان نیز اشاره و برگزاری اردو ی تیم های ملی در استان رازمینه رشد و شکوفایی و اعتلای ورزش و بالا بردن سطح دانش مربیان و داوران عنوان نمود و از روسای هئیت ها خواست در تعامل بیشتر با روسای فدراسیونها در برگزاری اردو ها و کلاسهای آموزشی تلاش کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان به رشد چشمگیر و موفقیت تیم ها و قهرمانان استان در مسابقات قهرمانی کشور،المپیک و پارالمیپک ،مسابقات آسیایی و بین المللی را عامل شناخت بیشتر استان در کشور ذکر نمود و حضور قهرمانی همچون سامان پاکباز ،طاهره آذر پیوند و شبنم بهشت را مایه مباهات و افتخار ورزش استان ذکر کرد.
ایزد پور به نقش ورزش همگانی در ارتقای سطح سلامت مردم جامعه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و ضمن تاکید بر برگزاری همایش های پیاده روی در سطح استان ، کسب رتبه چهارم هئیت ورزش های همگانی را از افتخارات ورزش استان در کشور ذکر نمود و خواستار حمایت مسئولین و دستگاههای اجرایی استان ازتوسعه ورزش همگانی استان شد .
ایزدپور اختصاص ۶۰ میلیارد تومانی از بخش خصوصی برای ساخت بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور در شهر یاسوج و جذب ۳۳ میلیارد تومان از هدایایی خاص وزارت نفت برای اجرای عملیات پارک ورزشی نفت در گچساران را یکی دیگر از رویدادهای مهم در ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد ذکر نمود و از حمایت ها و تلاشهای تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در توسعه و ارتقای ورزش استان تقدیر کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان توجه به رفاه و تامین منابع مالی و بهبود وضعیت کارکنان ورزش استان را یکی از دغدغه های خود دانست و ضمن تقدیر و تشکر از معاونین ،حوزه حقوقی و سایر مسئولین ستادی ورزش استان از ارتقای حوزه جوانان و آموزش اداره کل خبر داد و اظهار امیدواری نمود با تلاش روسای و نایب رئیسان هیئتهای استانی و کارکنان ورزش استان ،ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد به جایگاه اصلی خود در کشور دست یابد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi