شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل می‌تواند به آزادسازی سواحل کمک کند/ دولت سرعت عمل به خرج دهد

نیازآذری: تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل می‌تواند به آزادسازی سواحل کمک کند/ دولت سرعت عمل به خرج دهد سرویس اجتماعی نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر اینکه تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل می تواند به آزادسازی سواحل کمک کند، گفت: انتظار آن است دولت به ویژه استانداری‌ها در این زمینه سرعت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27722
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۴۸ - ۳:۳۰

کرونا :

تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل می‌تواند به آزادسازی سواحل کمک کند/ دولت سرعت عمل به خرج دهد
نیازآذری:

تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل می‌تواند به آزادسازی سواحل کمک کند/ دولت سرعت عمل به خرج دهد

سرویس اجتماعی
نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر اینکه تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل می تواند به آزادسازی سواحل کمک کند، گفت: انتظار آن است دولت به ویژه استانداری‌ها در این زمینه سرعت عمل به خرج دهند.

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۷

تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل می‌تواند به آزادسازی سواحل کمک کند/ دولت سرعت عمل به خرج دهد

حسین نیازآذری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره ساماندهی و آزادسازی سواحل، افزود: با توجه به مصوبه مجلس مبنی بر تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل ضروری است که این سازمان در مراکز استان های همجوار با دریا تشکیل شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تجاوزهای صورت گرفته به اراضی ساحلی، ادامه داد: در گذشته تجاوزاتی به ساحل دریا صورت گرفته لذا ضرورت ساماندهی برای آزادسازی سواحل بیش از گذشته احساس می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: برای آزادسازی سواحل دریا قانون به اندازه کافی وجود دارد تنها برای اجرایی شدن آن بایستی دستگاه های ذی ربط مانند فرمانداری، استانداری و متولیان دستگاه قضا وارد عمل شوند.

وی یادآور شد: ضرورت تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل برای ساماندهی درست ساحل است تا این اقدام به گونه ای انجام شود که ساخت و ساز ها برای بهره مندی مردم از شرایط و امکانات رفاهی فراهم شود تا مردم نیز از منابع طبیعی  به ویژه دریا استفاده درست کنند.

نیازآذری افزود: هنوز اقدامی در جهت تشکیل سازمان عمران ودریا صورت نگرفته و انتظار آن است دولت به ویژه استانداری‌ها در این زمینه تلاش زیادی انجام دهند در غیر این صورت هیچ ساحلی برای استفاده درست مردم باقی نخواهد ماند.

گلزار شهدای یاسوج ساماندهی می شود
دنبال کنید

به گزارش خانه ملت، پیش از این دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تجاوز به حریم دریا افزود:  متأسفانه در شرایط کنونی با این اقدامات جای خالی برای حضور مردم و گردشگران وجود ندارد و همه سواحل را دستگاه‌های دولتی گرفته‌اند از این رو در این رابطه باید برنامه‌ریزی و مطالعه صورت گیرد تا مشخص گردد که چگونه می توان مثلاً در ۲۰ سال آینده سواحل را آزاد کرده و زمینه برای حضور مردم و گردشگران در سواحل فراهم شود./

پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi