شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده ی گچساران و باشت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

غلام رضا تاجگردون نماینده ی گچساران و باشت در پیامی نوشت: به نوبه خود فرا رسیدن ماه مهر و مهربانی و آغاز سال تحصیلی جدید را خدمت هم علم اندوران و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و معلمان پر تلاش و مهربان که به حق از شایسته ترین اقشار جامعه می باشند تبریک عرض می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27620
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۲۲

کرونا :

نماینده ی گچساران و باشت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

غلام رضا تاجگردون نماینده ی گچساران و باشت در پیامی نوشت: به نوبه خود فرا رسیدن ماه مهر و مهربانی و آغاز سال تحصیلی جدید را خدمت هم علم اندوران و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و معلمان پر تلاش و مهربان که به حق از شایسته ترین اقشار جامعه می باشند تبریک عرض می نمایم و سال تحصیلی پر باری را برای همه عزیزان آرزومندم.

سمه تعالی

باری دیگر ماه مهر فرا رسید و طنین دوباره زنگ مدرسه و بوی خوش تربیت و تعلیم را با خود آورده تا سرآغازی برای لبخنده های شاد و دوستی های پردوام باشد . تقارن آغاز سال تحصیلی و هـفته گرامی داشت هشت سال دفاع مقدس فضای دانشگاه ها و مدارس را به یاد و خاطره شهیدان والامقام متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهدا را در سنگ مدرسه و دانشگاه مجدد یادآوری می نماید .
به نوبه خود فرا رسیدن ماه مهر و مهربانی و آغاز سال تحصیلی جدید را خدمت هم علم اندوران و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و معلمان پر تلاش و مهربان که به حق از شایسته ترین اقشار جامعه می باشند تبریک عرض می نمایم و سال تحصیلی پر باری را برای همه عزیزان آرزومندم.

والسلام
وکیل مردم
غلامرضا تاج گردون

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi