پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش پنجاه هزار نفر پیاده‌روی در یاسوج برگزار شد

  به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،با حضور پنجاه هزار نفر مردم ورزش دوست شهر یاسوج همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با همکاری شبکه ۳ سیما برگزار شد. در این آیین که مردم از ساعت‌های اولیه صبح حضور داشتند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27525
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

کرونا :

همایش پنجاه هزار نفر پیاده‌روی در یاسوج برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،با حضور پنجاه هزار نفر مردم ورزش دوست شهر یاسوج همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده با همکاری شبکه ۳ سیما برگزار شد.
در این آیین که مردم از ساعت‌های اولیه صبح حضور داشتند مردم از میدان انقلاب تا پارک ولایت یاسوج را پیاده طی کردند و سپس برنامه‌های مختلف در این همایش اجرا شد.
در این آیین مسؤولان استانی و شهرستانی به همراه مردم در پیاده‌روی شرکت داشتند.
شهردار یاسوج در حاشیه برگزاری این همایش بزرگ اظهار کرد: شهرداری یاسوج با همه توان از برگزاری چنین همایش‌هایی در شهر یاسوج حمایت خواهد کرد.
محمدعلی جاوید گفت: پارک‌ها و بوستان‌های متعددی در سال‌های اخیر در یاسوج راه‌اندازی شده تا بتوانیم از این فضاها و بسترها برای ورزش همگانی بیشتر استفاده کنیم.
شهردار پایتخت طبیعت ایران گفت: به همین منظور تعداد ۴ بوستان را در شهر یاسوج راه‌اندازی می‌کنیم و از این پس شهر یاسوج یکی از مکان‌های پایلوت ورزش همگانی در کشور می‌شود.
جاوید بیان کرد: برای سلامتی و تندرستی مردم راهی به جز پرداختن به ورزش آن هم از نوع ورزش همگانی نداریم و به همین خاطر برای فرهنگ‌سازی باید همه از جمله رسانه‌ها پای کار باشند.
شهردار یاسوج گفت: شهرداری به همراه سایر دستگاه‌ها از جمله ورزش و جوانان وظیفه خود می‌داند تا در کنار کارهای خدماتی که انجام می‌دهد در حوزه ورزش نیز فعال باشد بنابراین برای توسعه ورزش همگانی از همه ظرفیت شهرداری در این شهر استفاده خواهیم کرد.هردار یاسوج با تأکید بر اینکه شهر یاسوج شهری گردشگرپذیر بوده که باید زیرساخت‌ها را برای حضور گردشگران و مسافران نیز در آن فراهم کنیم، بیان کرد: در دو سال اخیر کارهای خوبی انجام شده و در حال حاضر تعداد زیادی پروژه شهری در دستور کار داریم که امیدواریم با کمک‌هایی که از سوی استان به ما می‌شود بتوانیم این پروژه‌ها را هر چه زودتر به بهر‌ه‌برداری برسانیم.
در پایان این همایش به قید قرعه یک دستگاه خودرو پراید و صدها جوایز نفیس و ارزنده دیگر قرعه کشی و به شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد.
این همایش با همکاری شهرداری یاسوج و هئیت ورزشهای همگانی استان برگزار شد .

توجه ویژه به مشکلات معلولین که بخش مهمی از جامعه را تشکیل می دهند، امری ضروریست.
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi