جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

غلام رضا تاجگردون : بیم آن دارم کمپین ضد انتقال آب در منطقه صورت گیرد

غلام رضا تاجگردون نماینده شهرستان گچساران و باشت در یاداشتی نوشت : چند صباحی است با اظهار نظراتی توسط برخی از مسئولین آن استان مواجه، که ضرورت دیدم این یادداشت را تقدیم نمایم. تحریک مردم توسط یکی از مسئولین سیاسی در آن استان و تعرض به کارکنان و تأسیسات شرکت نفت، عدم جذب نیرو از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27523
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

کرونا :

غلام رضا تاجگردون : بیم آن دارم کمپین ضد انتقال آب در منطقه صورت گیرد

غلام رضا تاجگردون نماینده شهرستان گچساران و باشت در یاداشتی نوشت : چند صباحی است با اظهار نظراتی توسط برخی از مسئولین آن استان مواجه، که ضرورت دیدم این یادداشت را تقدیم نمایم. تحریک مردم توسط یکی از مسئولین سیاسی در آن استان و تعرض به کارکنان و تأسیسات شرکت نفت، عدم جذب نیرو از این استان در منطقه عسلویه و… ازجمله این اقدامات می‌باشد.

 

جناب آقای سالاری
استاندار محترم بوشهر
جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدری
نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
مستحضرید ارتباط تنگاتنگ قومی و عشیره‌ای بین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بالأخص مردم شریف شهرستان گچساران با مردم شریف آن استان و بالأخص مردم شریف دیلم و گناوه به دیرباز برمی‌گردد و سال‌هاست که مردم گچساران میزبان عزیزان بندری بوده و به همزیستی با آنان افتخار کرده و می‌کنند.
در طول دوران نمایندگی‌ام افتخار داشتم در هر موضعی که قرار داشتم از حقوق و فرایند خطه جنوب و بالأخص آن استان که همواره خود را برادر آنان می‌دانستم، دفاع کنم. پیشنهاد شخصی این‌جانب و تصویب آن در مجلس مبنی بر بهره‌مندی مناطق دارای پتروشیمی در مناطق ویژه که ۹۰ درصد آن مربوط به منطقه ویژه عسلویه می‌باشد، مقاومت و ایستادگی در تأمین مالی طرح‌های پارس جنوبی که حتماً نطق‌های این‌جانب را دراین‌باره شنیدید و… ازجمله اقداماتی بود که به‌عنوان وظیفه انجام دادم.
چند صباحی است با اظهار نظراتی توسط برخی از مسئولین آن استان مواجه، که ضرورت دیدم این یادداشت را تقدیم نمایم. تحریک مردم توسط یکی از مسئولین سیاسی در آن استان و تعرض به کارکنان و تأسیسات شرکت نفت، عدم جذب نیرو از این استان در منطقه عسلویه و… ازجمله این اقدامات می‌باشد.
تمایلی نداشتم این‌گونه سخن بگویم ولی ازآنجاکه راغب می‌باشم ارتباط حسنه و قدیمی این دوخطه تداوم یابد از حضورتان درخواست دارم مانع از ادامه این حرکات بخصوص توسط مسئولین دولتی گردید. ضمناً فراموش نفرمایید مردم شریف گچساران و این استان در شرایطی که هنوز شهر دوگنبدان، دهدشت، لنده، سوق، چرام و لیکک از آب شرب سد کوثر بهره‌مند نیستند و مناطق محروم باباکلان و دشت گز از آب کشاورزی سد چم شیر بی‌بهره‌اند، مقاومتی در قبال این انتقال آب انجام نداده‌اند و بیم آن دارم به‌واسطه این تحریکات غیرمسئولانه توسط مقامات سیاسی آن استان، کمپین ضد انتقال آب در این منطقه صورت گیرد و دود آن به چشم همگان و بالأخص مردم عزیز بنادر برود.
امیدوارم این توصیه حقیر را بپذیرید و ضمن برداشتن ممنوعیت به‌کارگیری نیروهای این استان در پارس جنوبی (بر اساس قانون) شرایط را برای تداوم هر نوع حرکت تحریک‌آمیز بالأخص در خصوص صنعت نفت قطع و از دخالت غیرمسئولانه نیز جلوگیری به عمل آید.

دیگر حامی‌پروری بس است!
دنبال کنید

ارادتمند
غلامرضا تاج گردون

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi