پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجهزترین سالن پایگاه قهرمانی جنوب کشور در یاسوج افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، جهانبخش ایزدپور مدیر کل ورزش وجوانان استان از افتتاح مجهزترین سالن پایگاه قهرمانی در جنوب کشور خبرداد. جهانبخش ایزدپور در گفتگو با این پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر وقدردانی از عنایت دکنر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27450
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

کرونا :

مجهزترین سالن پایگاه قهرمانی جنوب کشور در یاسوج افتتاح می شود
مجهزترین سالن پایگاه قهرمانی جنوب کشور در یاسوج افتتاح می شود 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، جهانبخش ایزدپور مدیر کل ورزش وجوانان استان از افتتاح مجهزترین سالن پایگاه قهرمانی در جنوب کشور خبرداد.
جهانبخش ایزدپور در گفتگو با این پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر وقدردانی از عنایت دکنر گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشور ومعاونین به توسعه زیر ساخت های ورزش استان گفت :استان مابا توجه به شرایط آب وهوایی وداشتن استعدادهای بالقوه قابلیتهای بسیار خوبی در بعد ورزش قهرمانی وهمگانی دارد.
ایزدپور ادامه داد:ما برای داشتن ورزشکاران و ملی پوشانی همچون سامان پاکباز، طاهره آذرپیوندو شبنم بهشت که از افتخارات استان می باشند بایدنگاه نو و تازه به توسعه زیر ساختهای ورزشی داشته باشیم و این امر در سایه تلاش و همت تمام مسئولین استان و کارشناسان ورزش استان مهیا خواهد شد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه از افتتاح مجهزترین سالن پایگاه قهرمانی جنوب کشور در مهرماه جاری در شهر یاسوج خبر داد و افزود :برای افتتاح ،تجهیز و تکمیل پایگاه قهرمانی استان مبلغ ۲۰۰میلیون تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته که این اتفاق بزرگ می تواند به توسعه زیر ساخت ها و شناسایی بهتر و بیشتر قهرمانان و ملی پوشان کمک کند
مدیرارشد استان از تعامل خوب وسازنده با روسای فدراسیونهای ورزشی برای توسعه ورزش قهرمانی وهمگانی خبردادو اظهار امید واری نمود با تکمیل و بهره برداری از این پایگاه قهرمانی زمینه رشد و شکوفایی و شناسایی استعداد های ورزشی مهیا خواهد شد.
ایزد پور به نقش آموزش و پرورش در شناسایی نخبگان ورزشی تاکید و خواستار تعامل بیشتر آموزش و پرورش و مربیان در شناسایی و حضور نخبگان ورزشی در پایگاه قهرمانی شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi