جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تنها به رنگ زرد مدال طلا در آینده می‌اندیشم

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،سامان پاکباز  اظهار کرد: ۲۱ سال سن دارم و متولد سال ۷۴ شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد هستم. نایب قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک ریو گفت: شبکه چشم و اعصاب شبکه آن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27423
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

کرونا :

تنها به رنگ زرد مدال طلا در آینده می‌اندیشم
تنها به رنگ زرد مدال طلا در آینده می‌اندیشم 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،سامان پاکباز  اظهار کرد: ۲۱ سال سن دارم و متولد سال ۷۴ شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.
نایب قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک ریو گفت: شبکه چشم و اعصاب شبکه آن از بین رفته است و مرکز بینایی تار و تاریکی دارم.
این قهرمان کاروان شهدای منا در پارالمپیک ریو بیان کرد: چون مشکل مربوط به عصب است با دارو بهبود پیدا نمی‌کند.
پاکباز گفت: قبل از این و در هنگامی که مشکل نداشتم در رده سالم‌ها در رشته‌هایی مانند تکواندو تمرین می‌کردم و رقابت داشتم و اکنون در این رشته و در رده کم‌بینایان در خدمت ورزش کشورم هستم.
نایب قهرمان پارالمپیک ریو گفت: در المپیک و پارالمپیک چیزی قابل پیش‌بینی نیست؛ هرچند که پیش‌بینی مدال نقره و برنز را می‌کردم، اما با توجه به رنکینگی که وجود داشت در مورد مدال طلا پیش‌بینی مدال نداشتم.
پاکباز در ادامه با اشاره به برنامه‌های آینده خود تصریح کرد: تنها به رنگ زرد مدال طلا در آینده می‌اندیشم و از هم‌اکنون خود را برای مسابقات جهانی سال آینده که در تیرماه ۹۶ در لندن برگزار می‌شود، آماده می‌کنم.
این قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی تصریح کرد: مسابقات پارالمپیک برای من تمام شد و بعد از یک استراحت بسیار کوتاه دوباره تمرینات خود را برای کسب موفقیت‌های بیشتر شروع خواهم کرد.
وی با بیان اینکه پدر خود را در سال ۸۹ از دست دادم، تشریح کرد: مادرم پشت صحنه این موفقیت‌ها بوده است و برنامه‌های تمرینی خود را زیر نظر برادرم محسن پاکباز ادامه می‌دهم که به مدت سه سال مربی من بوده است.
پاکباز با قدردانی از برنامه‌های خوبی که فدراسیون جانبازان و معلولان و به خصوص خسروی‌وفا رئیس این فدراسیون و همچنین رئیس انجمن دو و میدانی داشته، تبیین کرد: برای ورود به پارالمپیک باید سهمیه را کسب می‌کردم که این اتفاق در مسابقات جهانی قطر صورت گرفت و سپس به مدت سه ماه اردوی متمرکز داشتیم.
وی بیان کرد: اردوی خوب خارج از کشور نیز داشتیم و در سه استان کشور اردوهایی برگزار کردیم و هیچ کمبودی نداشتیم و مسؤولان برای ما کم نگذاشتند تا توانستیم این موفقیت را کسب کنیم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi