جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش برای توسعه زیرساخت‌های اسکی در کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، نشست مشترک سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و سید موسی خادمی استان‌دار کهگیلویه و بویر احمد با هدف توسعه زیر ساخت‌ها، بررسی مشکلات و همچنین حمایت از گسترش ورزش اسکی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27400
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

کرونا :

تلاش برای توسعه زیرساخت‌های اسکی در کهگیلویه و بویر احمد
تلاش برای توسعه زیرساخت‌های اسکی در کهگیلویه و بویر احمد 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، نشست مشترک سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و سید موسی خادمی استان‌دار کهگیلویه و بویر احمد با هدف توسعه زیر ساخت‌ها، بررسی مشکلات و همچنین حمایت از گسترش ورزش اسکی در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.
خادمی استاندار استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن خیر مقدم به ریاست فدراسیون اسکی با اشاره اقدامات صورت گرفته از سوی سید عبدی افتخاری در سالهایی که عهده‌‌دار مدیریت اداره کل ورزش و جوانان این استان بوده، گفت: در زمانی که جناب افتخاری عهده‌دار مدیر کلی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد بود، شاهد اقدامات ارزشمند در بخش‌های مختلف بودیم که از جمله آنها باید به توسعه زیرساخت‌های اسکی استان اشاره کرد.
او افزود: در حال حاضر نیز که آقای افتخاری ریاست فدراسیون اسکی را برعهده دارند، قطعا شاهد اقدامات ایشان در سراسر کشور خواهیم بود و در استان استان کهگیلویه و بویر احمد نیز اتفاقات خوبی در زمینه توسعه ورزش اسکی رخ خواهد داد.
استاندار استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه پیست اسکی دنا ظرفیت بسیار زیادی برای توسعه دارد، گفت: پیست اسکی دنا در استان کهگیلویه و بویر احمد پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد و در این دوره با مدیریت جناب آقای افتخاری و همراهی استان‌داری تلاش می‌کنیم تا این پیست هرچه بیشتر توسعه پیدا کند.
خادمی اضافه کرد: همچنین حضور آقای افتخاری می‌تواند در توسعه رشته اسکی استان کهگیلویه و بویر احمد در بخش قهرمانی و همگانی تاثیر بسزایی داشته باشد.
در بخش دیگری از این نشست سید عبدی افتخاری نیز به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویر احمد در رشته اسکی اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویر احمد پتانسیل بسیاری در رشته اسکی دارد و در مدت زمانی که عهده‌دار مدیریت ورزش و جوان این استان بودم تلاش کردم تا گام‌های موثری در توسعه اسکی و زیر ساخت‌ها آن در کهگیلویه و بویر احمد بردارم.
او خاطر نشان کرد: فدراسیون اسکی در این دوره تلاش خواهد کرد تا ورزش اسکی چه در بخش قهرمانی و چه در بخش همگانی در سراسر کشور توسعه پیدا کند و در این میان برای توسعه زیرساخت‌ها نیاز به کمک‌ بخش‌های مختلف داریم که خوشبختانه در این زمینه استان‌داری کهگیلویه و بویر احمد علاقه‌ خود را به توسعه این ورزش نشان داده است.
رئیس فدراسیون اسکی با بیان اینکه باید برای برداشته شدن موانع در جهت توسعه اسکی تلاش کرد، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و موانع موجود برای توسعه اسکی در سراسر ایران را برداریم و اسکی ایران را به یک سطح مطلوب در بخش قهرمانی و همگانی برسانیم. در استان‌ کهگیلویه و بویر احمد نیز باید حمایت‌های لازم در جهت توسعه پیست اسکی دنا انجام شود و ما نیز به عنوان فدراسیون اسکی تمام تلاش خود را برای توسعه این پیست به کار خواهیم بست.
افتخاری در پایان از زحمات استان‌دار کهگیلویه و بویر احمد و تلا‌‌ش‌های وی در جهت توسعه اسکی در این استان تشکر و قدردانی کرد.
در این نشست معاونین استان‌داری کهگیلویه و بویر احمد نیز حضور داشتند.
همچنین قرار است طی جلسه‌ای دیگر به ریاست معاونت سیاسی و امنیتی و مدیران دستگاه‌های مرتبط به سیاست گذاری‌های توسعه ورزش اسکی در استان کهگیلویه و بویر احمد، راه‌های گسترش ورزش اسکی و توسعه زیرساخت‌های این رشته در این استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد و در نهایت نیز گام‌های عملی در این راستا برداشته شود .

روحانی قانون تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را برای اجرا ابلاغ کرد
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi