پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین حریف نفت و گاز گچساران از جام حذفی فوتبال انصراف داد

  براساس این گزارش، بازی های جام حذفی فوتبال کشور که قرار بود روز یکشنبه در گروه های لیگ دسته دوم و تیم های استانی برگزار شود با انصراف شهرداری کاشان نخستین تیم صعود کننده به مرحله بعد را مشخص کرد. تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با انصراف شهرداری کاشان به عنوان یکی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27357
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

کرونا :

نخستین حریف نفت و گاز گچساران از جام حذفی فوتبال  انصراف داد

 

براساس این گزارش، بازی های جام حذفی فوتبال کشور که قرار بود روز یکشنبه در گروه های لیگ دسته دوم و تیم های استانی برگزار شود با انصراف شهرداری کاشان نخستین تیم صعود کننده به مرحله بعد را مشخص کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با انصراف شهرداری کاشان به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی معرفی شد و باید منتظر بود تا در قرعه کشی که در پایان شهریور ماه انجا م تکلیف حریف این تیم مشخص شود.

با انصراف شهرداری کاشان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دومین هفته متوالی است که مسابقه ای نخواهد داشت و خود را بایستی برای رقابت های هفته بعدی لیگ دسته دوم آماده کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که فصل ۹۶-۹۵ را از تاریخ ۲۸ تیرماه با برگزاری سه اردو در شهرهای تهران ، بروجن و اهواز آغاز کرد در حال حاضر یکی از تیم های آماده در گروه نخست لیگ دسته دوم است.

نخستین حریف نفت و گاز گچساران از جام حذفی فوتبال  انصراف داد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi