شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در یاسوج برگزار می‌شود

سرهنگ قربانعلی حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار  مهر افزود: محورهای این جشنواره شامل دشمن‌شناسی، امر به معروف و نهی از منکر، تقویت روحیه خودباوری، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی است. وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را شامل گزارش، خبر، مقاله، تیتر، عکس و یادداشت تا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27262
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

کرونا :

جشنواره رسانه‌ای ابوذر  در یاسوج برگزار می‌شود

سرهنگ قربانعلی حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار  مهر افزود: محورهای این جشنواره شامل دشمن‌شناسی، امر به معروف و نهی از منکر، تقویت روحیه خودباوری، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را شامل گزارش، خبر، مقاله، تیتر، عکس و یادداشت تا سوم مهرماه به بسیج رسانه ارسال کنند، تصریح کرد: پس از کارشناسی آثار به ۱۸ نفر از شرکت‌کنندگان دارای بهترین اثر جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر را آفرینش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها، تلاش برای کادرسازی و شبکه‌سازی بسیج، مشارکت اصحاب رسانه در کنگره شهدای استان، تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران بسیجی عنوان کرد.

حسن‌زاده با اشاره به آمادگی بسیج رسانه در برگزاری کنگره ملی شهدای استان تصریح کرد: همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدا، بسیج رسانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در محل نمایشگاه برگزار می‌کند.

حسن زاده اضافه کرد: از خبرنگارانی که بهترین مصاحبه، خبر و عکس از کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد را تهیه کنند طی برنامه‌ای جداگانه تقدیر به عمل می‌آید.

سرهنگ حسن زاده

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi