شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم عرفه با حضور دوشهید گمنام در یاسوج و گچساران برگزار می شود

به گزارش ، فتاح محمدی صبح شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی برای استقبال از شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس افزود: استقبال از این شهدا  روز یک شنبه ۲۱ ساعت ۹ صبح انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مدیون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان دفاع مقدس است، اظهار داشت: دعای عرفه و مراسم برائت از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27249
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۵۹

کرونا :

مراسم عرفه با حضور دوشهید گمنام در یاسوج و گچساران برگزار می شود

به گزارش ، فتاح محمدی صبح شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی برای استقبال از شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس افزود: استقبال از این شهدا  روز یک شنبه ۲۱ ساعت ۹ صبح انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مدیون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان دفاع مقدس است، اظهار داشت: دعای عرفه و مراسم برائت از مشرکین در جوار قبور شهدا و امام‌زادگان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مراسم دعای عرفه عصر روز یکشنبه در جوار حرم مطهر امام‌زاده قاسم(ع) شهر یاسوج با حضور یکی از این دو شهید گمنام برگزار می‌شود، ضمن اینکه دیگر شهید گمنام به شهرستان گچساران انتقال داده می‌شود.

محمدی در پایان از همه مردم برای استقبال باشکوه از این شهیدان دعوت کرد و یادآور شد: حضور مردم در مراسم استقبال از شهیدان تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای جنگ هشت ساله دفاع مقدس است.

فتاح محمدی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi