جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تکمیل پروژه‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 250 میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، جهانبخش ایزدپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد. مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، توسعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27192
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

کرونا :

تکمیل پروژه‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 250 میلیارد ریال اعتبار است
تکمیل پروژه‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 250 میلیارد ریال اعتبار است 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، جهانبخش ایزدپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته و توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، توسعه سرانه ورزشی را یکی از عوامل موثر در پیشرفت ورزش استان دانست و افزود: با تلاش‌های انجام شده توانستیم میزان سرانه ورزشی را به یک متر و ۹ سانتی‌متر مربع به ازای هر نفر افزایش داده و جز استان‌های برتر کشور در این زمینه باشیم.
وی ضمن تقدیر از حمایت‌های دولت تدبیر و امید از ورزش استان گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی و اقدامات مطلوبی جهت خروج ورزش استان‌ها از رکود انجام گرفت.
این مسؤول با اشاره به نزدیک شدن سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: امیدواریم مسؤولان استان توجه به ورزش را یکی از دستور کارهای مهم جهت ارائه به هیأت دولت قرار داده و بتوانیم به برکت این حضور، اعتبارات خوبی جهت تکمیل پروژه‌های راکد ورزشی جذب کنیم.
ایزدپور، ورزش را عامل موثر در رفع بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی بیان کرد و گفت: اگر مسؤولان به امر ورزش توجه کرده و آن را حمایت کنند بی‌شک به نفع جامعه و استان بوده و ضرر نکرده‌اند.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: علی‌رغم اینکه تلاش‌های زیادی جهت توسعه ورزش صورت گرفته و پروژه‌های متعددی مانند چمن مصنوعی، سالن و زمین ورزشی در استان احداث و افتتاح شده است اما در بخش‌های زیادی هنوز کمبود داریم و بسیاری از این پروژه‌ها به دلیل عدم اعتبار راکد هستند.
وی کمبود فضای ورزشی مناسب جهت تمرین بانوان را یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزش استان عنوان کرد و گفت: با تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های ورزشی و افزایش فضاهای تمرین می‌توان مکانی مناسب جهت تمرین در اختیار بانوان گذاشت.
این مسؤول میزان اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی راکد استان را افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم در سفر هیأت دولت، این اعتبار تامین و ورزش استان جانی تازه بگیرد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi