پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

درخشش بانوان نفت و گاز گچساران در المپیاد ورزشی وزارت نفت

  براساس این گزارش، اعظم صمیمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این مسابقات با حضور تیم های نفت الف و ب، پالایش و پخش الف، پالایش و پخش ب، پتروشیمی و گاز در مجوع شش شرکت به میزبانی شرکت گاز اصفهان برگزار شد. صمیمی تصریح کرد : در این دور از مسابقات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27148
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۳:۰۵

کرونا :

درخشش بانوان نفت و گاز گچساران در المپیاد ورزشی وزارت نفت

 

براساس این گزارش، اعظم صمیمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این مسابقات با حضور تیم های نفت الف و ب، پالایش و پخش الف، پالایش و پخش ب، پتروشیمی و گاز در مجوع شش شرکت به میزبانی شرکت گاز اصفهان برگزار شد.

صمیمی تصریح کرد : در این دور از مسابقات بانوان ورزشکار در قالب تیم های نفت الف و ب در کنار سایر ورزشکاران مناطق نفتخیز جنوب به رقابت با سایر تیم های ورزشی وزارت نفت پرداختند.

وی افزود: تیم های بسکتبال و والیبال نفت گچساران با استفاده از چند بازیکن تقویتی از اهواز و امیدیه بعنوان تیم نفت ب در این دوره از مسابقات شرکت کرد ودر هردو رشته مقام چهارم را از آن خود کرد.

مسئول ورزش بانوان نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در رشته شطرنج از میان پنج ورزشکار تیم نفت ب سه نفر از ورزشکاران نفت گچساران به نام های خیزران حیدری، نسترن چوب بر، سارا غفاری حضور داشتند که در رده تیمی نفت ب مقام سوم و در رده انفرادی خیزران حیدری مقام قهرمانی میز دو را کسب کرد.

صمیمی افزود: در رشته آمادگی جسمانی نیز که متشکل از ۱۰ بازیکن و سه نفر سرپرست ، مربی و تدارکات ، در قالب تیم نفت الف شرکت کردند که مجموعا هفت نفر از نفت گچساران که چهار نفر ورزشکار و سه نفرکادر در این تیم حضور داشت و توانست در رده تیمی مقام دوم در میان شش تیم و در رده انفرادی سه نفراز نفت گچساران به نام های شیدا کرمی، فاطمه زمانی مهر، ساناز رضایی و نازنین یوسفی مقام های برتر را کسب کنند.

وی همچنین از نایب قهرمانی تیم آمادگی جسمانی نفت ب که متشکل از سه نفر ورزشکار نفت گچساران به نام های زهرا جوزانی، غزال قشقایی و نسرین رستمی بود، خبرداد.

صمیمی با بیان اینکه خانم رضوان حیدرپور در رده انفرادی توانست نایب قهرمانی را با تیم نفت الف از آن خود کند افزود: نادیا مردانی وشیوا پیرسبزی از نفت گچساران نیز در تیم نفت الف به ترتیب مقام دوم تیمی و مقام سوم انفرادی در کرال پشت را در رده سنی ۲۲ تا ۲۳ سال کسب کردند.

مسئول ورزش بانوان نفت و گاز گچساران در پایان یادآورشد: بانوان ورزشکار نفت و گاز گچساران در همه رده های سنی دارای پتانسل های فراوانی هستند که با شرکت در این المپیادها محک خوبی در جهت آماده سازی بهتر و بیشتر خواهند خورد.

صمیمی تاکید کرد: برگزاری این چنین مسابقاتی و همچنین تورنمنت های فصلی کمک بزرگی به آماده نگه داشتن بانوان ورزشکار خواهد کرد.

درخشش بانوان نفت و گاز گچساران در المپیاد ورزشی وزارت نفت 7

درخشش بانوان نفت و گاز گچساران در المپیاد ورزشی وزارت نفت 8

درخشش بانوان نفت و گاز گچساران در المپیاد ورزشی وزارت نفت 9

درخشش بانوان نفت و گاز گچساران در المپیاد ورزشی وزارت نفت 10

درخشش بانوان نفت و گاز گچساران در المپیاد ورزشی وزارت نفت 11

 

تهران از تعمیق همکاری با پکن در همه زمینه‌ها از جمله دفاعی استقبال می کند
دنبال کنید

درخشش بانوان نفت و گاز گچساران در المپیاد ورزشی وزارت نفت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi