جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رئیس انجمن فیلم و عکس شهرستان گچساران:دو فیلم کوتاه آزمایش و گنگه زاگرس بزودی آماده ی نمایش عمومی خواهند شد

مسعود شریف رئیس انجمن فیلم و عکس شهرستان گچساران در گفتگویی با خبرنگار کرونا عنوان کرد: دو فیلم کوتاه آزمایش و گنگه زاگرس، تولید شده در انجمن فیلم و عکس گچساران مراحل آخر فنی خود را طی می کنند و بزودی آماده ی نمایش عمومی خواهند شد. وی همچنین اظهار کرد: فیلم کوتاه آزمایش با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27117
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

کرونا :

رئیس انجمن فیلم و عکس شهرستان گچساران:دو فیلم کوتاه آزمایش و گنگه زاگرس بزودی آماده ی نمایش عمومی خواهند شد

مسعود شریف رئیس انجمن فیلم و عکس شهرستان گچساران در گفتگویی با خبرنگار کرونا عنوان کرد: دو فیلم کوتاه آزمایش و گنگه زاگرس، تولید شده در انجمن فیلم و عکس گچساران مراحل آخر فنی خود را طی می کنند و بزودی آماده ی نمایش عمومی خواهند شد.
وی همچنین اظهار کرد: فیلم کوتاه آزمایش با کارگردانی مرداد بیضایی و نویسندگی محمد محمدی، تصویر برداری امین کریمی و محمد بیضایی و موسیقی حمید نوروزی و مدیر تولیدی عیسی حیدری در حال تکمیل شدن هستند که بازیگرانی همچون رضا کریمی ، زیبا پوراسدی ، مریم هاشمی و میترا اسد پور در آن ایفای نقش می کنند.

رئیس انجمن فیلم و عکس شهرستان گچساران با اشاره به فیلم کوتاه گنگه زاگرس گفت: این فیلم با تهیه کنندگی و کارگردانی امین کریمی ، تصویر برداری امین کریمی و حزب الله کناری ، تدوین گری امین حسینی فر در حال تکمیل مراحل پایانی می باشد در این فیلم بازیگرانی همچون داوود پارسا ، راوی رضا کیان قزوینی و محیطبانان سرکار حاتمی ، حزب الله کناری ، ملک زین الزاده، مرتضی صادقی،عبدی پورسوسن،امید انصاری، سجاد حبیبی، محمد امین حسینی در آن ایفای نقش می کنند.

وی بیان داشت: این فیلم نگاهی به زحمات محیطبانان شهرستان گچساران می باشد که با شرایط سخت و خوشکسالی از جانداران زاگرس محافظت می کنند.

4

در ادامه ی گفتگو مهرداد بیضایی معاونت تولید و آموزش انجمن فیلم و عکس گچساران گفت: دو فیلم کوتاه مادر و دوستی متفاوت ، در حال گذراندن مراحل پیش تولید هستند و در ماههای آینده تصویر برداری آنها شروع خواهد شد.

اکنون زمان معرفی سبک مدیریت جهادی به جهان است
دنبال کنید

 

وی با اشاره به ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از امیر حسین نوروزی و مسئولینی که در این مدت انجمن فیلم و عکس را حمایت و کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

_DSC0739 IMG_9251

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi