یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح سه پروژه بزرگ ورزشی در سفر هیئت دولت به استان

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح سه پروژه بزرگ ورزشی در سفر هئیت دولت به استان خبر داد. ایزد پور با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27106
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۵۲

کرونا :

افتتاح سه پروژه بزرگ ورزشی در سفر هیئت دولت به استان
افتتاح سه پروژه بزرگ ورزشی در سفر هیئت دولت به استان 3

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،جهانبخش ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح سه پروژه بزرگ ورزشی در سفر هئیت دولت به استان خبر داد.
ایزد پور با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت : در سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه وبویراحمد سه پروژه بزرگ ورزشی در استان افتتاح و تحویل جامعه ورزش استان و مردم ولایت مدار استان خواهد شد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد:این طرحها شامل پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی ورزشی آزادی باقری در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و اعتبار ۶۰ میلیارد تومان ازطرف بخش خصوصی توسط آقای لهراسب باقری ساخته شده است .
مدیر ارشد ورزش استان به پروژه سالن ورزشی کرد لاغری بعنوان دومین پروژه افتتاحی در سفر هیئت دولت به استان نام برد و اظهار داشت :
سالن ورزشی روستای کرد لاغری با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع از محل اعتبار ات ملی احد اث شده و دارای ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی است .
این مقام مسئول در ادامه به پروژه احداث چمن مصنوعی روستای گند یخوری در شهرستان دنا اشاره کرد و افزود:پروژه احداث چمن مصنوعی روستای گندیخوری در زمینی به مساحت ۹۶۰ متر مربع و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات هدایای خاص وزارت نفت ساخته شده است و با پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصد انشاالله در سفر هئیت محترم دولت به استان افتتاح و تحویل جامعه ورزش استان خواهد شد .
جهانبخش ایزد پور در ادامه از حمایت های نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در حمایت از ورزش استان در ساخت ،احداث و تکمیل اماکن ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا از محل اعتبارات خاص وزارت نفت تقدیر و اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم دیگر پروژه های وزارت نفت تا پایان امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi